18 مهر 1391
شماره خبر: 12934

کودکان کرجی یک روز میهمان شهرک ترافیک شهرداری کرج می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 کودکان کرجی یک روز میهمان شهرک ترافیک شهرداری کرج می شوند

سپیدار آنلاین: مدیر اجتماعی شهرداری کرج گفت: کودکان کرجی در بازدید از شهرک ترافیکی فرهنگسرای طبیعت یک روز میهمان شهرداری کرج می شوند.
محسن برجی ضمن تبریک روز جهانی کودک در میان کودکانی که در حمایت از بچه هایی که مورد ظلم واقع شده اند طوماری تهیه کرده بودند با بیان این مطلب اظهار داشت:روز کودک، روزی است که برای همه خاطره انگیز است و یاد کردن از دوران کودکی لذت بخش می باشد. وی افزود: روز جهاني کودک بهانه اي براي ورود به جهان کودکان است؛ براي ورود به اين جهان بايد آگاهي هاي خود را فراموش کنيم و با ناآگاهي هاي کودکانمان همراه شويم.
صحبت کردن میان کودکان سخت است
این مسئول اظهار داشت: سخنرانی در میان کودکانی که مخاطب اصلی هستند، سخت است چرا که صحبت کردن با آنان زبان خاص خود را می خواهد. برجی افزود: آموختن زبان کودکانه قدم مهمی است که باید با آن توجه شود. مدیر اجتماعی شهرداری کرج با یادآوری خاطرات کودکی خود در میان کودکانی که در این فرهنگسرا حضور داشتند گفت: پیشنهاد ما این است که در این فرهنگسرا شهرک نجوم برای کودکان راه اندازی شود. وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های لازم کودکانی کرجی در بازدید از شهرک ترافیکی فرهنگسرای طبیعت یک روز میهمان شهرداری کرج می شوند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود