25 شهریور 1393
شماره خبر: 129386

اجرای طرح جمع آوری نخاله ها در معابر منطقه 9 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح جمع آوری نخاله ها در معابر منطقه 9 کرج


به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد، طرح ضربتی جمع آوری و پاکسازی نخاله هااز کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه 9 شهرداری کرج در دستور کار اداره خدمات شهر قرار گرفت.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان مطلب فوق عنوان کرد: به منظور جلوگیری از بی نظمی و مخدوش شدن سیمای منظر شهری و ارتقای سطح نظافت معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی و مواد زاید از سطح منطقه 9 شهرداری کرج انجام شد که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت. عباس سعیدی کیا در ادامه جمع آوری نخاله های شهری را یکی از اولویت های شهرداری منطقه 9 کرج دانست و ادامه داد: خاک مازاد و نخاله های حاصل از فعالیت های ساختمانی به عنوان یک مشکل برای شهرداری و شهروندان مطرح است که برای کنترل و رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی می باشد. این مسئول، زیباسازی چهره شهری را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: ریختن نخاله‌های ساختمانی در معابر علاوه بر ایجاد اختلال در عبور و مرور، تردد وسایل نقلیه شهروندان را دچار مشکل می‌کند.
اجرای محله به محله طرح
وی افزود: این طرح بصورت محله به محله با هدف ارتقای بهداشت عمومی و سلامت شهروندان اجرایی شده و برای اجرای این طرح، تعدادی کامیون، کامیونت، لودر و بابكت به همراه شماری از کارگران خدمات شهر این منطقه بکار گرفته شده است. مدیرمنطقه 9 شهرداری کرج گفت: طرح پاکسازی محله به محله هم زمان با بازگشائي مدارس در سراسر این منطقه در حال اجرا مي باشد و تا پایان سال جاری ادامه دارد. سعیدی کیا اظهار داشت: در اجرای این طرح تنظیف و رفت و روب شهری، پاکسازی و تسطیح زمین های بایر، جمع آوری ضایعات و خودروهای اسقاطی، شستشوی جداول، لایروبی انهار امحاء و پاکسازی پوسترها و کاغذهای های تبلیغاتی انجام می شود. وی در پایان بر ضرورت اجرای طرح های خدمات رسانی به صورت هدفمند تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود