26 شهریور 1393
شماره خبر: 129473

جلسه ملاقات عمومی شهردار کرج با شهروندان و معتمدین منطقه 4

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه ملاقات عمومی شهردار کرج با شهروندان و معتمدین منطقه 4


جلسه ملاقات عمومی شهروندان و معتمدین منطقه 4 شهرداری کرج با حضور علی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج، بهنام محمودی دبیر اول شورای اسلامی شهر و مجید کمالی نژاد مدیر منطقه 4 برگزار شد.
شهردار کرج در این جلسه معتمدین را امین مسئولان مدیریت شهری خواند و از حضور و تلاش آنان برای اصلاح شرایط موجود و بهبود شرایط سطح شهر قدردانی کرد. علی ترکاشوند تصریح کرد: مشارکت شهروندان در امور شهری در تمامی زمینه ها باعث ارتقاء سطح زندگی می شود و کمک شایانی به مسئولان و خدمتگزاران برای انجام بهینه امور می کند. وی در سخنان خود تشکیل این جلسات و طرح مسائل موجود توسط معتمدین و شهروندان را در راستای بهبود وضعیت و اصلاح امور شهری بسیار مفید ارزیابی کرد.
بهنام محمودی در جریان ملاقات مردمی شهردار کرج با اهالی و ساکنین منطقه 4 شهرداری این کلانشهر، اظهار داشت: حضور مستمر مسئولان در مناطق و پیگیری درخواست ها و نیازهای ساکنین وظیفه ای به دوش مسئولان است و بابت ارائه خدمات منتی بر دوش شهروندان نیست. مجیدکمالی نژاد ضمن تشکر از همکاری معتمدین از آنها بعنوان ناظرین دلسوز وهمراه مدیران یاد کرد وگفت: معتمدین محلات پل ارتباطی شهروندان و مسئولان هستند . وی نقش معتمدین در انتقال کاستی ها را مهم ارزیابی کرد و خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر این قشر با مدیریت شهری برای رفع مشکلات شد. کمالی نژاد نسبت به بیان مشکلات و معضلات شهری که شهرداری قادر به انجام آن می باشد، افزود: یکی از اولویت های برجسته و شاخصی که بر عهده سازمان خدمت رسانی چون شهرداری ها می باشد ارائه خدمت رسانی مطلوب همراه با جلب رضایت شهروندان است و برای تحقق این امر مهم باید پیش از پیش تلاش و کوشش کرد که هرچه تلاش و کوشش مضاعف باشد نتیجه آن خدمت رسانی بهتر است. این مسئول د خاطرنشان کرد: موضوعات و مسائل شهری در مهرشهر واقع در منطقه 4 شهرداری کرج پس از شناسایی و انجام اقدامات کارشناسی در دستور کار شهرداری این منطقه به منظور رفع مشکلات قرار می گیرد. دراین جلسه آقایان شهبازی ودیانتی از جانبازان 8سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند و در سخنانی از اقدامات شهرداری منطقه 4 کرج از جمله جدولگذاری ، روکش آسفالت معابر و همسطح سازی پیاده روها و تکریم جانبازان و ارباب رجوع تشکر و قدردانی کردند. معتمدین ضمن تقدیر از زحمات مدیر منطقه 4 شهرداری کرج بابت مجوزهای دیوار پیش ساخته مزارع که مانع تخلیه نخاله شده ، لوله گذاری وجمع آوری فاضلاب درقنبرآبادکه سالهاموجب اذیت اهالی بوده ،جدولگذاری و آسفالت این منطقه خواستار ارائه خدماتی به مساجد و ایجاد خط تاکسیرانی شدندکه مقررشد اقدامات لازم انجام شود . گفتنی است در این دیدار مردمی شهردار کرج از زحمات مدیر منطقه 4 درخصوص پیگیری توافق باغ سیب و کمربندی شرقی مهرشهر که در دست اقدام است، تقدیر و قدرانی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود