31 شهریور 1393
شماره خبر: 129750

دوربین سیمای البرز متوجه تحولات مثبت حوزه شهرسازی منطقه 6 شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دوربین سیمای البرز متوجه تحولات مثبت حوزه شهرسازی منطقه 6 شد


تسهیل در روند صدور پروانه ساختمانی و کوتاه شدن مدت صدور آن همچنین راه اندازی اتوماسیون اداری و اجرای موفق طرح ممیزی املاک، دوربین سیمای البرز را بر عملکرد واحد شهرسازی منطقه معطوف کرد.
عوامل تلویزیونی سیمای البرز به بهانه بروز تغییر و تحولات مثبت در عرصه شهرسازی با حضور در این منطقه ضمن گفتگو با احسان رضایی، معاون فنی شهرسازی منطقه جویای نحوه پاسخگویی مسئولین این واحد به مراجعین شدند. رضایی در گفتگو با سیمای البرز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی واحد شهرسازی عنوان کرد: "تکریم ارباب رجوع" ارزشی ترین و مهمترین اولویت شهرسازی منطقه است. وی در این گفتگوی تصویری که شرح کامل آن طی چند روز آینده از شبکه البرز پخش می شود با اشاره به سیاست گذاری صورت گرفته در خصوص فراهم آوردن زمینه های تسهیل در امر صدور پروانه های ساختمانی عنوان کرد: از ابتدای سال 92 با تاکید شهردار کرج و معاون معماری و شهرسازی شهرداری همچنین پیگیری های مدیر منطقه، برنامه ویژه ای در خصوص کوتاه شدن پروسه صدور پروانه ساختمانی تدوین و اجرایی شد.
کوتاه شدن زمان صدور پروانه ساختمانی
معاون فنی شهرسازی منطقه 6 شهرداری کرج ، اجرای کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی را از جمله طرح های مهم حوزه شهرسازی ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم در اولویت برنامه های مهم شهرسازی منطقه قرار دارد و واحد شهرسازی نیز به جد پیگیر اجرای این طرح است. رضایی، اجرای این طرح را شامل چهار مرحله ذکر و عنوان کرد: هم اکنون سه مرحله این طرح با موفقیت در منطقه به پایان رسیده است و امیدواریم با اتمام مرحله چهارم بتوانیم در منطقه با تفکیک کامل فعالیت ها شهرداری در مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به صدور مجوزهای ساختمانی برای املاک اقدام کنیم. وی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک با ارزیابی مثبت از روند اجرای این طرح عنوان کرد: اجرای این طرح که با هدف بهره برداری از طرح های توسعه شهری و جامع و تفصیلی اجرایی شد با همکاری و استقبال شهروندان منطقه روبرو شد.
راه اندازی اتوماسیون اداری
معاون فنی شهرسازی منطقه 6 شهرداری کرج در خصوص راه اندازی اتوماسیون اداری منطقه عنوان کرد: با پیگیری و حمایت های شهردار منطقه همچنین همکاری سازمان فاوا موفق به اجرا و بهره برداری فاز اول طرح اتوماسیون اداری – شهرسازی شدیم. رضایی، افزود: هدف از اجرای این طرح حذف فیزیکی پرونده های ساختمانی است. وی در پایان این گفتگوی تلویزیونی اظهارامیدواری کرد: با اجرای طرح های شهرسازی ضمن ارتقاء منطقه به لحاظ مسائل شهرسازی در جلب رضایتمندی شهروندان در زمینه ارائه خدمات موفق باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود