27 فروردین 1391
شماره خبر: 6333

اهتمام معاونت شهرسازی برای کاهش زمان صدور پروانه / ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهتمام معاونت شهرسازی برای کاهش زمان صدور پروانه / ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی

سپیدار آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج اظهارداشت: با اهتمام معاونت شهرسازی همچنین تدین برنامه ها و سیاست های کاربردی، کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی به حداکثر یکماه در اولویت برنامه های سال جاری این معاونت قرار گرفت.
غلامرضا احمدی بیداخویدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: پیش از این متوسط مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی 65 روز بود که با توجه به سیاست های شهرداری مقرر شد این مدت زمان به 30 روز کاهش یابد. وی بیان کرد: تحقق این مهم به عنوان یکی از سیاست های کارآ مبتنی بر خروجی های مثبت نقش بسزایی در پیشبرد امور اداری شهروندان در امور اخذ پروانه های ساختمانی ایفا می کند. این مسئول کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی را حاصل بروز تغییر و تحول های مثبت و کارآمد شهرداری خواند و عنوان کرد: تصمیم گیری و اتخاذ سیاست های کاربردی در ساختار مدیریت شهری با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان در زمینه های مختلف صورت می گیرد.
بیداخویدی با اشاره به برگزاری نشست رسیدگی و رفع چالش های شهرسازی در سال گذشته بیان کرد: در این جلسه شهرداران و معاونین شهرسازی مناطق مکلف شدند مدت زمان صدور پروانه ساختمانی یا پایانکار را به حداقل یک ماه کاهش دهند ضمن اینکه پایانکار ساختمانی نیز باید طی 48ساعت صادر شود. وی با تاکید بر لزوم تسهیل در امور شهروندان گفت: شهرداران و معاونین مناطق 12 گانه کرج اشکالات موجود را بررسی و به این معاونت ارسال کنند تا با توجه به این موانع راهکارهای لازم در قالب بخشنامه اعلام و اختیارات لازم به مناطق تفویض شود.
ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با تاکید بر ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی در سال جاری گفت: تحقق این مهم از برنامه های مهم و اولویت دار حوزه شهرسازی است.
بیداخویدی، حضور نیروهای کارآمد در این حوزه حساس و مهم را ضروری دانست و افزود: اعتلای سطح خدمت رسانی و جلب حداکثری رضایتمندی شهروندان از خروجی های طرح ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی است. وی با بیان اینکه، مجموعه فعالیت های حوزه شهرسازی به واسطه رابطه مستقیم با ساختار شهری حساس و مهم است، عنوان کرد: با توجه به این مهم بهره گیری از نیروهای متخصص در این حوزه ضرورت دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود