2 مهر 1393
شماره خبر: 129878

دانش آموزان الفبای رشد و پیشرفت در جامعه اند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دانش آموزان الفبای رشد و پیشرفت در جامعه اند


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج دانش آموزان را مبنا و اساس رشد و پیشرفت جامعه خواند و بر ضرورت پرداختن به روش های دانش آموز محوری به عنوان الگویی پیشرفته برای تحول نظام آموزشی تاکید کرد.
عباس حق محمدلو با حضور در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) با تبریک فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس به همه دانش آموزان " ایران کوچک" عنوان کرد: اراده و پشتکار دانش آموزان در علم آموزی، جهل و نادانی را مغلوب و آینده روشن جامعه را تضمین می کند. وی با بیان اینکه " جوامع در پروسه تحول و به روز شدن به نوآوری و حضور نسل جوان به عنوان مجری ایده های نو خلاق نیاز دارند "، افزود: بر این اساس تربیت اصولی دانش آموزان در شکل گیری نهاد جامعه نقش بسزایی ایفا می کند و با توجه به این مهم نیز می توان مدارس و مدرسین را از پیشگامان پرورش جامعه ای متکی به علم، اخلاق و اصول معرفی کرد. این مسئول بیان کرد: نقش کلیدی و محوری عرصه های آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها ایجاب می کند؛ محیط برای تحصیل دانش آموختگان به گونه ای فراهم شود تا محصلان علاوه بر فراگیری علوم مختلف الگويي برای پيشرفت و تحول سازنده در همه عرصه های علمی باشند.
ابهت و بزرگی "دفاع مقدس" برای دانش آموزان روایت شود
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به همزمانی آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس تاکید کرد: باید ابهت و بزرگی " دفاع مقدس " برای دانش آموزان و نسل امروز روایت شود. حق محمدلو از دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی مملو از حماسه سازی یاد کرد و پایداری و ماندگاری خاک ایران زمین را مدیون فداکاری و از جان گذشتگی مردان بزرگی دانست که در راه دفاع از وطن بی منت و جان داند.وی اظهارداشت: دانش آموزان در دوره کنونی که دشمن جنگ نرم را برای شکست کشور برنامه ریزی کرده است؛ موظفند با همه توان در راه کسب علم کوشا باشند و از این راه اقتدار ایران در همه عرصه های علمی را صیانت و حفاظت کنند. حق محمدلو گفت: نگاه نسل امروز و حرکت آنها در ایده آل ترین، اخلاقی ترین و علمی ترین مسیرها مسیر تضمینی مطمئن برای حفظ آرمان های انقلاب و ساختن آینده روشن کشور است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود