7 مهر 1393
شماره خبر: 130161

ایثار آتش نشانان بر نقشه هستی ثبت می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایثار آتش نشانان بر نقشه هستی ثبت می شود


عرصه ایثار با پایان دفاع مقدس به اتمام نرسید؛ که هنوز زنان و مردانی هستند که با جامه ای از ایمان و ایثار در جامعه، هر روز نام خود را بر نقشه انسانیت و هستی ثبت می کنند. اینان از درون آتش، تقدیر آفریدگار برای بقاء آدمیان را تقریر می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج این کلانشهر، ضمن تهنیت روز گرامیداشت فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانی، همزمانی این روز با هفته دفاع مقدس را یک رویداد متقارن ارزیابی و بیان کرد: عرصه ایثار پایان پذیر نیست و همیشه جریانات گسترده ای در جهان نیازمند ایثار و از جان گذشتگی عده ای از انسان های پاک و روشن ضمیر است.
آتش نشانی حرفه همگانی نیست
محمود دادگو با یادآوری اینکه آتش، مهلکه ای نیست که ورود به آن برای هر فردی ساده باشد، بیان کرد: به راستی آتش نشانی، حرفه ای پرخطر و پر اضطراب است و کسانی که در این حیطه فعالیت می کنند، افرادی ویژه به شمار می آیند. دادگو بیان کرد: باید نسبت به تقدیر مادی از عملکرد آنان علاوه بر قدردانی های معنوی و اصلاح شرایط حقوقی و مالی شان اقدام کنیم. وی با ابراز رضایت از عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، از تلاش های مدیرعامل این سازمان برای تقویت بنیه انسانی و تجهیز سیستم تقدیر کرد و بیان داشت: رسیدن به استانداردهای جهانی نیازمند تقویت پایه های اصلی و زیرساخت ها است.
افزایش 93 درصدی اعتبارات سازمان آتش نشانی
به گفته دادگو، همت شورای اسلامی شهر در دوره های مختلف تقویت این زیرساخت ها با توجه به حساسیت بسیار بالای این حرفه و نقش آن در حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی بوده است و یکی از برجسته ترین اقدامات سال جاری افزایش اعتبارات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به میزان 93 درصد بود. رئیس شورای اسلامی شهر کرج، خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات، ساخت و احداث ایستگاه های آتش نشانی به منظور کاهش زمان حضور امدادرسانان در محل حادثه با توجه به سطح بالای ترافیک در شهر، از مهمترین اهدافی است که اختصاص اعتبارات مناسب به این سازمان را ضروری تر می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود