9 مهر 1393
شماره خبر: 130319

اتمام عملیات آسفالت و جدول گذاری در منطقه 5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام عملیات آسفالت و جدول گذاری در منطقه 5 کرج


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از اتمام عملیات جدول گذاری و آسفالت در بلوار محمدی و خیابان کتویی زاده این منطقه خبر داد.
علیرضا کیان اظهار داشت: عملیات جدول گذاری و آسفالت ریزی بلوار محمدی طي دو ماه اخير با تلاش پرسنل منطقه 5 شهرداری کرج انجام شد. کیان با اشاره به اجرای این طرح در خیابان های اصلی و فرعی این منطقه گفت: عملیات جدول گذاری و پخش آسفالت بلوار محمدی با اعتباری بالغ بر 578 میلیون تومان در دو لاین به طول 2 کیلومتر به مرحله اجرا رسید. وی با بیان اینکه طی اجرای این طرح بسیاری از زیرساخت های منطقه ای ساماندهی شدند، بیان کرد: توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان های این منطقه از خواسته های به حق شهروندان و ساکنین بود که در حال حاضر با اجرای این عملیات در سطح وسیعی از منطقه خواسته های شهروندان به نحو مطلوبی محقق شده است.
این مسئول یادآور شد: بلوار محمدی حدفاصل 45 متری گلشهر و بلوار حدادی منطقه 5 شهرداری کرج قرار دارد.
اتمام جدول گذاری خیابان کتویی زاده
کیان در بخش دیگری جدول گذاری معابر و خیابانها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور كار شهرداری قرار دارد. این مسئول عنوان کرد: پس از بررسی و مطالعات کارشناسی اجرای جدول‌گذاری خیابان کتویی زاده به‌ صورت کانیو در دستور کار قرار گرفت.
وی هدف از این اقدام را بهسازی و زیباسازی این خیابان عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات جدول گذاری به‌ طول 800 متر و با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان با هدف سهولت در تردد شهروندان و رفاه حال آنان اجرایی شده است. به گفته کیان، تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است. وی در ادامه بهسازی و جدول گذاری معابر را نیازی ضروری و کار زیربنایی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر خیابان ها و معابر این منطقه از قدمت زیادی برخوردار است و نیاز به زیرسازی و اقدامی اساسی دارد، بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌گذاری در کوچه‌های فاقد جدول علاوه بر زیربنایی بودن در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی دارد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در پایان گفت: عملیات جدول‌گذاری در تمام خیابانها و کوچه‌های سطح منطقه که دارای مشکل هستند همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود