10 مهر 1393
شماره خبر: 130402

915 تن آسفالت بر بلوار تازه تاسیس نیلوفر جنوبی منطقه 6 کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

915 تن آسفالت بر بلوار تازه تاسیس نیلوفر جنوبی منطقه 6 کرج نشست


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، اقدامات عمرانی انجام شده طی یک هفته اخیر در سطح این منطقه را تشریح کرد و افزود: این منطقه در پروسه زمانی عنوان شده اقداماتی را جهت تقویت زیرساخت های عمرانی اعم از پیاده روسازی، لکه گیری آسفالت، هدایت آبهای سطحی را در دستور کار خود قرار داده است.
عباس حق محمدلو با بیان این مطلب افزود: از اقدامات عمرانی صورت گرفته طی یک هفته گذشته، جدول گذاری و هدایت آب های سطحی معابر باغستان غربی در خیابان های شبنم 2،4،5 و 6 به متراژ یکهزار و 700 متر طول بوده است. وی ادامه داد: جدول گذاری و هدایت آبهای سطحی در خیابان شبنم 7 نیز به طول 700 متر در حال اجرا می باشد.
حق محمدلو از دیگر اقدامات صورت گرفته واحد عمران منطقه 6 شهرداری کرج را اجرای عملیات روکش اسفالت بلوار تازه تاسیس "نیلوفر جنوبی" واقع در خیابان 20 متری شبنم ذکر و عنوان کرد: این بلوار به مساحت شش هزار و 500 متر مربع و با صرف 915 تن آسفالت تحت پوشش عملیات روکش اسفالت قرار گرفت. وی با اشاره به انجام روکش آسفالت خیابان شبنم یک شرقی و غربی به مساحت سه هزار و 700 متر مربع بیان کرد: به منظور انجام این عملیات عمرانی در مساحت ذکر شده، 450 تن آسفالت مصرف شد.
این مسئول همچینن به عملیات اجرایی احداث پارک واقع در تقاطع خیابان شبنم 3 اشاره کرد و افزود: اجرای این عملیات عمرانی به مساحت هفت هزار متر مربع آغاز شده است و هم اکنون نیز در حال اجرا می باشد.
اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی را یادآور شد و از جدول گذاری و هدایت آبهای سطحی خیابان های 12 و 13 شرقی شاهین ویلا به طول 450 متر طول خبرداد. حق محمدلو در ادامه به تعریض و احداث باند جنوبی خیابان 16 متری شهرداری اشاره کرد و گفت: این عملیات شامل تملک املاک واقع در طرح، خاکبرداری، زیرسازی به طول 300 و عرض 10 متر می باشد که این عملیات هم اکنون با هدف روان سازی ترافیک در حال اجرا می باشد. وی افزود: با پیش بینی های صورت گرفته و طبق برنامه زمانبندی شده عملیات احداث باند جنوبی خیابان 16 متری تا هفته آینده به اتمام می رسد.
ساماندهی خیابان منبع آب شهرک طالقانی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از ساماندهی خیابان منبع آب شهرک طالقانی خبر داد و افزود: جدول گذاری و ساماندهی خیابان منبع آب شهرک طالقانی واقع در ضلع شرقی شهرک گلدشت به طول یکهزار و 100 متر در حال اجرا می باشد ضمن آنکه عملیات لکه گیری آسفالت خیابان گلدشت شمالی ئواقع در شهرک گلدشت انجام شد. حق محمدلو از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته درمنطقه 6 کرج اجرای لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی خیابان عدل ذکر کرد. وی افزود: علاوه بر این پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان قلم حد فاصل خیابان 22 تا خیابان هفدهم به منظور همسطح سازی و بهسازی معبر فوق انجام شد و ما بقی مسیر نیز در حال اجرا می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود