18 شهریور 1393
شماره خبر: 129005

49 هزار تن آسفالت در منطقه 6 کرج پخش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

49 هزار تن آسفالت در منطقه 6 کرج پخش شد


مدیر منطقه 6 شهردار کرج گفت: از شهریور ماه سال گذشته تا کنون 49 هزار و 500 تن آسفالت در معابر و خیابان های منطقه پخش شد.
عباس حق محمدلو با اعلام این آمار عنوان کرد: این عملیات با محوریت حوزه فنی و عمرانی منطقه طی یکسال گذشته تا کنون صورت گرفته است. وی افزود: در راستای اجرای این عملیات روکش آسفالت بلوارهای خوارزمی، ظفر، و بلوار شبنم در دو لاین شرقی و غربی، بلوار ساسانی، باغستان ضلع غربی و خیابان دانش شاهین ویلا لکه گیری و آسفالت شد. این مسئول به اجرای عملیات روکش آسفالت در بلوار پرستار و خیابان قلم اشاره کرد و افزود: علاوه بر این خیابان بنی نجار، خیابان ولی عصر(عج)، دهستانی، خیابان های کوثر شمالی و جنوبی، معابر بیدار چشم، خیابان گوهر در مساحت 12 هزار و 600 متر مربع و با استفاده از 31 هزار تن آسفالت، بهسازی و ترمیم شد. حق محمدلو، لکه گیری و آسفالت معابر سطح منطقه را یادآور شد و بیان کرد: طی انجام این عملیات عمرانی، زیرساختی 169 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه با صرف 18 هزار و 500 تن آسفالت، لکه گیری و آسفالت شدند.
اجرای پروژه های زیرسازی گام نخست تقویت زیرساخت های شهری است
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، اجرای پروژه های زیرسازی را گام نخست تقویت زیرساخت های شهری دانست و گفت: شهرداری منطقه نیز با اشراف بر این مهم اقدام به اجرای عملیات های عمرانی، زیرساختی در سطح منطقه کرده است. حق محمدلو با تاکید بر ضرورت استمرار در اجرای طرح های زیرساختی عنوان کرد: از اهداف مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای شهر و شهرداری، تامین سرانه های رفاه زندگی شهروندی است که فراهم آوردن زمینه های آسان و ایمن تردد نمونه ای از این مهم می باشد. وی همچنین به پیاده رو سازی سطح منطقه اشاره کرد و افزود: این عملیات با 15 هزار متر مربع تایل گذاری بتنی انجام شد. حق محمدلو یادآور شد: احداث خیابان و بلوار واقع در ادامه خیابان ولی عصر (عج) به دهستانی و خیابان بنی نجار از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در پروسه یکسال گذشته است. وی، احداث کلکتور آب های سطحی، حفاری های فاضلاب و تعریض خیابان بنی نجار را یاد شد و افزود: تکمیل ساختمان آتش نشانی واقع در بلوار پرستار به مساحت 415 متر مربع و در دو طبقه با گنجایش دو خودرو آتش نشانی از اقدامات شهرداری منطقه در راستای اجرای اقدامات عمرانی است. حق محمدلو، تکمیل ساختمان نواحی خدمات شهر باغستان و احداث ساختمان فنی و عمرانی منطقه و خدمات شهری را از دیگر اقدامات واحد فنی عمرانی منطقه 6 طی سال گذشته تا کنون خواند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود