6 آبان 1393
شماره خبر: 130820

200 هزار تن آسفالت به تن معابرمنطقه 3 کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

200 هزار تن آسفالت به تن معابرمنطقه 3 کرج نشست


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج از پخش 200 هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت:همچنین فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهدای ارتش طی 45 روز آینده به بهره برداری می رسد.
محمدرضا سیفی با اعلام این خبر افزود: عملیات تراش و روکش آسفالت بیش از 200 خیابان و کوچه اصلی و فرعی با همت حوزه عمران منطقه 3 شهرداری کرج اجرایی شد. این مسئول گفت: در کنار بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرا و اتمام این عملیات ها در معابر منطقه 3 کرج، اولویت مهمی ایست که مدنظر قرار داده شده است.
مدیر منطقه 3 کرج اظهار داشت: این منطقه در نظر دارد تمامی معابر را بهسازی و ساماندهی کند که این کار با جدیت و بر اساس اولویت و زمانبندی صورت گرفته در حال پیگیری و اجرا است. سیفی با بیان اینکه با اجرای عملیات توزیع آسفالت در سطح وسیعی از منطقه، رضایتمندی شهروندان را به نحو مطلوبی محقق کرد، اظهار داشت: تلاش شهرداری این منطقه به منظور رضایتمندی هر چه بیشتر و تسهيل در تردد شهروندان است. وی با اشاره به بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح شهدای ارتش در منطقه 3 شهرداری کرج اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه در دو فاز برنامه ریزی شده بود که فاز اول آن با افتتاح عرصه این تقاطع غیر هم سطح عملی شد. سیفی در ادامه بیان کرد: با توجه به دستور شهردار کرج، فاز دوم این پروژه در قالب ساماندهی حاشیه تقاطع غیر هم سطح شهدای ارتش حداکثر تا 45 روز آینده اجرایی می شود. این مسئول گفت: در فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای ارتش به ایجاد رمپ ها، دوربرگردان و جدولگذاری پرداخته می شود. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به اهمیت توسعه فضای سبز در این منطقه، احداث 2 بوستان در حال اجرا می باشد و بزودی از آنها بهره برداری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود