22 مهر 1391
شماره خبر: 13127

دیدارمردمی رئيس شورای اسلامی شهر کرج با شهروندان منطقه 3 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دیدارمردمی رئيس شورای اسلامی شهر کرج با شهروندان منطقه 3 کرج

سپیدار آنلاین: محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه 3 کرج از نزديك با روند امور آشنا و با مردم ملاقات حضوري داشت.
در اين ديدار تعدادی از شهروندان به بیان مشکلات و معضلات محلات فردیس پرداخته و پیشنهادات خود را به رئیس شورای اسلامی ارائه کردند که با بحث و بررسی های لازم در خصوص موارد مطرح شده ، دادگو توصیه های لازم را به مدیر منطقه در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مطروحه ابلاغ کرد. در ادامه رئيس شوراي اسلامي شهر کرج از پروژه های عمرانی منطقه 3 کرج بازدید كرد. دادگو از اقدامات انجام شده در شهرک سپاه به خصوص احداث بلوار شرق شهرک سپاه ،ورودی مشکین دشت به فردیس ،تعریض بلوار کانال در ضلع شمال وجنوب تا سه راه دهکده ،تقاطع غیر همسطح (پل ارتش) و لاین شمالی بلوار مارلیک، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت بازديد و خواستار تسریع در اتمام این طرح های عمرانی شد.
دادگو در بازدید از پارک پنج هکتاری نسترن در شهرک کوثر فردیس از اقدامات خوب مدیر منطقه جهت احداث این پارک که باعث افزایش سرانه های فضای سبز این منطقه می شود نیز قدردانی کرد. این مسئول رضایت شهروندان را پایه و اساس تمام امور در مدیریت شهری خواند و اظهار امیدواری کرد مجموعه شهرداري با سرلوحه قرار دادن این امر به ارائه خدمات شایسته به شهروندان بپردازند. آسفالت ، فضای سبز ،حمل و نقل عمومی ، عوارض شهرداری ،شهرسازی و آبهای سطحی از جمله مشکلاتی بود که توسط مردم در اين ديدار مطرح شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود