1 آذر 1393
شماره خبر: 132162

ساختمان فاقد استحکام در منطقه 6 شهرداری کرج تخریب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساختمان فاقد استحکام در منطقه 6 شهرداری کرج تخریب شد


سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای حکم تخریب ساختمان فاقد استحکام در حصارک بالا خبر داد و از سازندگان تقاضا کرد؛ توجه به استانداردهای ملی ساختمان را در دستور کار قرار دهند.
عزیز صدرنژاد اظهار داشت: عدم رعایت آیین نامه و قوانین ساخت و ساز موجب بروز مشکلاتی در استحکام ساختمانها می شود که جان و مال شهروندان را با خطر مواجه می کند.
سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج با اشاره به مطلب فوق عنوان کرد: بر این اساس، ساختمانی که در حصارک بالا به صورت غیر اصولی و عدم رعایت قوانین ساخت و ساز بنا شده بود با حکم قضایی توسط عوامل حوزه خدمات شهر این منطقه تخریب شد. وی با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین ساخت و سازهای غیر اصولی در این منطقه، افزود: برخی افراد سودجو با عدم رعایت استانداردها در ساخت و ساز های شهری به دنبال منافع شخصی خود می باشند که این اقدام منجر به خسارت های جانی و مالی می شود و امنیت شهروندان را تهدید می کند. این مسئول با تاکید بر ساماندهی روند اجرای ساخت و سازها در منطقه اذعان داشت: طرح ساماندهی ساخت و سازها و پیشگیری از تخلفات ساختمانی در منطقه 6 در دستور کار شهرداری قرار دارد و با جدیت تمام این طرح اجرایی می شود. صدرنژاد یادآور شد: برقراری تعامل و همکاری دو سویه بین شهروندان و شهرداری موجب افزایش راندمان کاری شهرداریها و کاهش تخلفات ساختمانی خواهد بود . سرپرست منطقه شش شهرداری کرج در پایان از شهروندان درخواست نمود تا از خرید هر گونه ملک قولنامه ای خودداری نموده و قبل از اقدام به خرید ملک از شهرداری منطقه خود استعلام نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود