1 آذر 1393
شماره خبر: 132201

شهروند کرجی از درون گودال 5 متری زنده بیرون کشیده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهروند کرجی از درون گودال 5 متری زنده بیرون کشیده شد


شهروند کرجی که به دلیل بی احتیاطی درون گودال 5 متری سقوط کرده بود، با تلاش نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی کرج بزرگ زنده بیرون کشیده شد.
شب گذشته مردی 30 ساله به علت بی احتیاطی درون گودالی پنج متری سقوط کرده بود که نیروهای آتش نشانی با رعایت جوانب ایمنی و استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به بالا کشیدن فرد مصدوم کرده و وی را جهت اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند. شایان ذکر است، این حادثه در بلوار تعاون، نرسیده به مجتمع تمدن اتفاق افتاد و نیروهای عملیاتی در ایستگاه های 112 و 118 پس از اتمام عملیات، با تنظیم صورتجلسه و هماهنگی با ستاد فرماندهی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.
جوان کرجی از مهلکه قاتل نامرئی گریخت
در حادثه ای دیگر، یک مورد گاز گرفتگی در رزکان نو شهر کرج حادث شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه 153 بدون فوت وقت خود را به محل حادثه رساندند و پس از استقرار در محل، مشخص شد دو نفر در داخل منزل مسکونی دچار گاز گرفتگی شده اند؛ نیروها با باز کردن درب منزل مذکور و بررسی عوامل، افراد داخل خانه را به محیط باز منتقل کردند. قاتل نامرئی حریف دختر 22 ساله کرجی نشد و وی به صورت معجزه آسایی از حادثه گاز گرفتگی جان سالم به در برد، این در حالی است که دیگر عضو این خانواده (مرد 30 ساله) به علت استنشاق گاز co2 دچار خفگی شده بود که نیروهای عملیاتی پس از تایید فوت نامبرده توسط عوامل اورژانس، جسد را به منظور انتقال به سردخانه به نیروی انتظامی و اورژانس تحویل دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود