4 آذر 1393
شماره خبر: 132403

مراسم هفته بسیج در شورای شهر کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراسم هفته بسیج در شورای شهر کرج برگزار می شود


فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری مراسم هفته بسیج در سالن اجتماعات ابن سینا واقع در ساختمان شورا، روز چهارشنبه، پنجم آذر ماه جاری خبر داد.
سعید فیروزگاه اظهار داشت: این مراسم با خاطره گویی داوود وحیدی، روح الله کیان و علی حاج کاظم و با حضور اعضای بسیج شورا و شهرداری کرج برگزار می شود. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب (مدظله العالی) که بسیج به عنوان یک ذخیره پایان نا پذیر برای نظام و انقلاب و بازخوانی دوباره ارزش‌های انقلاب و رویداد بزرگ تاریخی انقلاب است، افزود: بسیج در هر زمینه که وارد می‌شود، حماسه آفرین و پیروز میدان نبرد است، بسیج یک فرهنگ عظیم به وجود آمده از انقلاب است که توسط امام راحل بنیان گذاشته شد. این مسئول با بیان اینکه بسیج یک نهاد انقلابی مدافع اسلام و برخاسته از بطن مردم است، این نهاد را مصداق کامل شهادت، ایثارگری و عشق به خدا دانست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت های فراوانی بوده و عنوان کرد: بسیج در هر زمینه که وارد می شود، حماسه آفرین و پیروز میدان نبرد است.
وی یادآور شد:‌ توسعه و تعمیق تفکر بسیجی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمند سازی در انجام فعالیت‌های گسترده کیفی در عرصه های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه از جمله اهداف برگزاری با شکوه این هفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود