4 آذر 1393
شماره خبر: 132436

روحیه جهادی در خدمت خالصانه بسیج به خلق ادامه می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روحیه جهادی در خدمت خالصانه بسیج به خلق ادامه می یابد


مدیر پشتیبانی شهرداری کرج از بسیجیان این دستگاه خدمات رسان خواست با به کار بستن همت و تلاش مضاعف، تداعی گر روحیه جهادی دوران دفاع مقدس باشند و خدمت رسانی به خلق را در پیشانی فعالیتهای خود قرار دهند و گفت: خدمت خالصانه و بی منت، موجب حفظ و استمرار روحیه جهادی در وجود بسیجیان می شود.
محمد قاسمی وند با اعلام این مطلب که تکریم جایگاه بسیج، تکریم روحیه ایثار، اخلاص و اعتقاد راسخ است، اظهار داشت: هفته بسیج به منظور تقویت و حفظ کرامت کسانی نامگذاری شده که در دوران مختلف سرگذشت انقلاب اسلامی، با همه داشته های خود در میدانهای نبرد حق علیه باطل ظاهر شده و از کیان و آرمانهای این سرزمین دفاع کرده اند.
وی این هفته را به تمامی بسیجیان تبریک گفت و عنوان کرد: یکی از برجسته ترین ویژگی های شخصیتی و هویتی بسیجیان، احترام به مردم به عنوان ولی نعمتان آنان است و از این منظر رسیدگی به نیازهای ارباب رجوع در دستگاه ها و بخشهای دولتی و غیردولتی یکی از وظایف جدی هر عضو بسیجی به شمار می آید. این مسئول، بخشی از تلاش بسیجیان برای آبادانی کشور و شهر را در راستای همین توجه به نیازهای ارباب رجوعان دانست و از نیروهای این نهاد مردمی خواست عزم شان را برای توجه هرچه بیشتر به خواسته های مردم و مراجعه کنندگان جزم کنند. مدیر پشتیبانی شهرداری کرج به اقدامات مدیریت پشتیبانی برای بزرگداشت این هفته در شهرداری کرج اشاره و از جمله این فعالیتها را توزیع شاخه های گل میان نیروهای شهرداری این کلانشهر به مناسبت هفته بسیج ذکر کرد. قاسمی وند گفت: ذات بسیج پراکنده کردن عطر عشق و اخلاص میان مردم است و توزیع این شاخه های گل با همین رویکرد میان نیروهای خدوم شهرداری کرج انجام گرفت، هم اکنون بخش وسیعی از بدنه شهرداری کرج به عضویت پایگاه های متعدد بسیج در آمده و بسیاری از فعالیتهای این دستگاه با مشارکت بسیجیان نمونه و پرتلاش انجام می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود