10 آذر 1393
شماره خبر: 132809

هلال احمر استان البرز فاقد فضای فیزیکی مناسب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هلال احمر استان البرز فاقد فضای فیزیکی مناسب است


سخنگوی شورای شهر کرج گفت: نبود زمین برای احداث ساختمان مناسب هلال احمر یکی از مهم‌ترین مشکلات این حوزه به شمار می‌آید.
داوود وحیدی اظهار داشت: در جلسه مشترک مدیرکل هلال‌احمر استان البرز و اعضای شورای اسلامی شهر کرج مشکلات هلال‌احمر البرز مورد بررسی قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه مشکلات میان شهرداری و هلال احمر استان مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: با بررسی مشکلات این دو حوزه توسط کارشناسان مورد تایید، درصدد هستیم با رفع آن‌ها زمینه خدمت‌رسانی به مردم را بهبود بخشیم. وحیدی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل هلال‌احمر البرز عدم وجود زمین مناسب برای احداث ساختمان است، خاطرنشان کرد:هلال احمر البرز فضای فیزیکی مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به مردم در سطح استان ندارد. سخنگوی شورای‌ شهر کرج با اشاره به اینکه متولی تامین زمین برای هلال احمر استان البرز شورای شهر کرج نیست و اداره کل مسکن و شهرسازی باید اقدامات مورد نیاز برای رفع این مشکل را انجام دهد، بیان کرد: همکاری لازم برای تسریع و پیشبرد این اقدام از طریق شورای شهر و شهرداری صورت می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه علاوه بر بزرگراه شمال – جنوب، سال گذشته کمربندی میان‌گذر در دستور کار شورای چهارم قرار گرفته است، بیان کرد: بعد از انتخاب مشاور و مطالعات صورت گرفته، لایحه شهرداری مبنی بر اینکه فاز یک کمربندی میان‌گذر از منطقه اتمسفر تا بخش چهارباغ برای ورود به اتوبان پیش‌بینی و مصوب شده است.
وحیدی خاطرنشان کرد: این مسیر میان‌گذر بعد از حریم راه‌آهن و برخی نقاط مانند تقاطع سوم خرداد مهرشهر به دلیل تملکات ریزدانه‌ای از جنوب به شمال تغییر مسیر می‌دهد.
سخنگوی شورای‌شهر کرج اظهار داشت: شورای شهر کرج با افزایش 250 میلیون تومانی بودجه روابط عمومی‌شهرداری کرج موافقت کرده است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود