11 آذر 1393
شماره خبر: 132903

مشکلات شهرک سهرابیه منطقه 12 رفع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات شهرک سهرابیه منطقه 12 رفع شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از تعریف و اجرای تعدادی طرح و پروژه عمرانی در شهرک سهرابیه در راستای رفع مشکلات ساکنین خبر داد.
برزو سلیمانی اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده از شهرک سهرابیه و در گفتگو با اهالی این شهرک، مشکلات موجود شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شد.
وی افزود: سهرابیه یکی از شهرکهای کم برخوردار است که در حاشیه منطقه قرار دارد و رسیدگی و ارائه خدمات بیشتر باتوجه به امکانات موجود از اولویت های این منطقه است.
سلیمانی عنوان کرد: در راستای رفع معضلات و رسیدگی بیشتر به شهرک سهرابیه، با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان جابجایی 22 تیر برق خیابان امام محمدتقی(ع) این شهرک که در مسیر تردد اهالی بود با هماهنگی اداره برق انجام شد، با انجام عملیات زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت خیابان خلیل شاقی شهرک سهرابیه، مشکلات آبگرفتگی شهروندان پس از سالها در فصل بارندگی به پایان رسید. وی هزینه این عملیات را در خیابان خلیل شاقی بالغ بر 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از دیگر اقدامات در حال انجام در راستای خدمات رسانی به شهرک سهرابیه می توان به عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه میلاد 3 با هزینه بالغ بر 120میلیون تومان اشاره کرد که در حال اجرا و آماده سازی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود