25 مهر 1391
شماره خبر: 13342

نخستین نشست ستاد عملیات زمستانی شهرداری کرج برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نخستین نشست ستاد عملیات زمستانی شهرداری کرج برگزارشد

سپیدار آنلاین: به منظور فرارسیدن فصل سرما و آغاز پاییز ، اولین نشست هماهنگی ستاد عملیات زمستانی معاونت خدمات شهري شهرداری کرج به میزبانی منطقه 3 کرج در سالن اجتماعات این شهرداری برگزارشد.
دراین نشست که با هدف ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان، ایمن سازی معابر، شناسایی تمامی نقاط حادثه خیز، شناسایی و بررسی كارشناسی آن ها، ماشین آلات، نیروی انسانی، دپوی نمک و ماسه برگزارشد معاونین خدمات شهری ،جانشینان، ناظرین خدمات شهری ،موتور پول و مسئولان نواحی مناطق 12 گانه شهرداری کرج حضور داشتند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در این نشست گفت : این نشست باعث شد تا مروری بر اقدامات سالهای گذشته در امور خدمات شهری شود تا بتوانیم با شیوه های علمی و برنامه ریزی دقیق در مسیری که گام برداشته ایم ،موفق تر پیش برویم. سعید صفری افزود: گام نخست تامین و تجهیز ستادها است و بعد از آن مناطق باید از نظر ماسه،نمک،وسیله امکانات اولیه، ماشین آلات تجهیز شوند . این مسئول یادآور شد: ستاد عملیات زمستانی در مناطق 12 گانه شهرداری کرج رسما از 15 آبانماه فعالیت خود را آغاز می کند. وی اظهارداشت: توصیه ما به معاونت های خدمات شهری نواحی 12 گانه شهرداری کرج این است که از هم اکنون به فکر برنامه ریزی باشند و در هر بخش که مشکل و کمبودی دارند به سرعت با مرکز درمیان بگذارند. این مسئول گفت: تمام مناطق تقاضاهای خود را در خصوص کمبود امکانات اولیه مانند ماسه و نمک،نیروی انسانی وم اشین آلات اعلام تانسبت به شرایط و حساسیت منطقه این امکانات توزیع شود و ضروری است تا همه مناطق در آمادگی کامل به سر برده تا بتوانند با حوادث احتمالی زمستان مقابله نمایند. وی خدمت رسانی را بزرگترین وظیفه ی تمام سازمان ها و ارگان ها عنوان کرد و گفت: شهرداری در فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی برای مواجه با مشکلات تردد شهروندان تمهیدات خاصی را اندیشیده است. این مسئول ادامه داد : شهرداری کرج با نگرش علمی در حوزه خدمات شهری بر آن است که در رابطه با مشکلات و مسائلی که در زمستان با آن مواجهیم اقدامات مطلوبی را انجام دهد. شایان ذکر است یکی از مصوبات این نشست برگزاری جلسات هفتگی در مناطق در راستای جلسات ستاد عملیات زمستانی است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود