13 آذر 1391
شماره خبر: 15964

خریداری 20 هزار تن نمک و ماسه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خریداری 20 هزار تن نمک و ماسه

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از خریداری و ذخیره سازی 20 هزار تن نمک و ماسه همزمان با فرا رسیدن فصل سرما خبر داد.
سعید صفری اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران، از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری ستاد مرکزی عملیات زمستانی با همکاری مناطق 12 گانه شهرداری کرج تشکیل شد. وی افزود: ستاد مرکزی این مهم در شهرداری مرکز معاونت خدمات شهری و رئوسای آن در مناطق شهرداران هستند.
سه ایستگاه فرعی در هر منطقه راه اندازی می شود
این مسئول عنوان کرد: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که در در هر منطقه یک ستاد مرکزی و سه ایستگاه فرعی راه اندازی و در نقاط مختلف مستقر شود. صفری ادامه داد: در هر یک از این ایستگاه ها، ادوات و تجهیزات استقرار خواهد شد تا در زمان بارش برف و باران، از آنها برای رفع مشکلات احتمالی بهره گیری شود.
20 هزار تن نمک و ماسه خریداری شد
معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن فصل سرما از سوی شهرداری 10 هزار تن نمک و 10 هزار تن ماسه خریداری و ذخیره سازی شده است که بین مناطق 12 گانه پخش خواهد شد. وی اضافه کرد: در فصل زمستان 12 ستاد مرکزی و 36 ایستگاه فرعی در مناطق، یک ستاد مرکزی نظارتی در شهرداری مرکز و یک ستاد پشتیبانی در سازمان خدمات موتوری تشکیل خواهد شد.
فعالیت 500 نیروی برف روب در فصل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود