23 آذر 1393
شماره خبر: 133571

باشگاه بدنسازی ویژه نیروهای شهرداری در باشگاه میلاد احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

باشگاه بدنسازی ویژه نیروهای شهرداری در باشگاه میلاد احداث می شود


مدیر رفاه شهرداری کرج از تاسیس باشگاه بدنسازی ویژه نیروهای این دستگاه خدمات رسان در طبقه زیرین باشگاه میلاد خبر داد.
سعید زارع با تقدیر از همراهی شورای شهر و شهردار کرج در تامین نیازهای این حوزه و توجه به خواسته های نیروها، ساخت این باشگاه ورزشی را به منظور تامین فضای ورزشی نیروهای این دستگاه خدمات رسان عنوان کرد و اظهار داشت: این باشگاه بدنسازی با مساحتی نزدیک به 200 مترمربع، مجهز به امکانات و دستگاه های ورزشی احداث خواهد شد.
وی همچنین به تشریح برخی فعالیتهای این واحد پرداخت و افزود: بازسازی و بهسازی فضای باشگاه میلاد متعلق به شهرداری این کلانشهر، در پی استقرار موقت منطقه 8 شهرداری کرج و انتقال آن به ساختمان جدید، از سوی مدیریت رفاه انجام شد. این مسئول عنوان کرد: منطقه 8 مدتی به صورت موقت در ساختمانظباشگاه میلاد شهرداری مستقر شده بود که در پی انتقال به ساختمان جدید، اداره رفاه وارد عمل شده و صدمات احتمالی به بنا و امکانات باشگاه را بازدید و اصلاح کرد. زارع با بیان اینکه مسئولیت تامین رفاهیات نیروهای شهرداری کرج به عهده این واحد است، اعلام کرد: حساسیت در حفظ و نگهداری اموال شهرداری و تامین رفاه نیروها علت اجرای عملیات بهسازی و بازسازی بوده است.
بهسازی و بازسازی واحدهای اقامتی مشهد و نشتارود
وی اقدامات انجام گرفته را در ادامه فعالیتهای این واحد به منظور بازسازی و تجهیز مراکز اقامتی رفاهی شهرداری کرج برشمرد و اظهار داشت: پیش از این عملیات بازسازی بخشی از زائرسرای مشهد مقدس و بهسازی نشتارود توسط این واحد انجام گرفته است. مدیر رفاه، بازسازی و بهسازی واحدهای اقامتی شهرداری کرج در مشهد مقدس را در پی استقبال نیروها از این فضا عنوان کرد و ادامه داد: واحدهای مذکور در سال 81 در نزدیکی حرم مطهر خریداری شد و با توجه به استقبال و استفاده مکرر پرسنل از فضا، با فرسودگی امکانات در برخی بخش ها مواجه شدیم که نیاز به تعمیر و اصلاح داشت. زارع اضافه کرد: بر همین اساس از ابتدای امسال عملیات ترمیم و بازسازی تمامی سیستم های گرمایشی، سرمایشی، لوله کشی آب شرب و فاضلاب واحدها آغاز شد و به اتمام رسید. همچنین تجهیزات بهداشتی، نورپردازی و دکوراسیون محل اسکان زائران به طور کامل بازسازی شده است. این مسئول همچنین از خرید تعدادی واحد جدید در این شهر خبر داد و افزود: در مجتمع تفریحی اقامتی میلاد نشتارود هم عملیات لوله کشی آب شهری و گاز انجام گرفته یا در حال انجام است که همه اقدامات فوق با هدف ایجاد رفاه بیشتر برای کارکنان این دستگاه خدمات رسان صورت گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود