2 شهریور 1392
شماره خبر: 63685

آغاز نام نویسی حضوری زائرسرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی نشتارود ویژه مهر ماه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز نام نویسی حضوری زائرسرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی نشتارود ویژه مهر ماه


مدیر اداره رفاه شهرداری کرج از آغاز نام نویسی حضوری زائرسرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی نشتارود ویژه مهر ماه خاص پرسنل شهرداری کرج خبر داد.
امیر اشتری با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به پرسنل خدوم نام نویسی زائرسرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی نشتارود ویژه مهر ماه از امروز شنبه 2 شهریور ماه جاری به صورت حضوری در اداره رفاه شهرداری مرکز انجام می گیرد، افزود: تامین رفاه پرسنلی و توزیع عادلانه و یکسان امکانات رفاهی بین پرسنل نقطه عطف فعالیت و عملکرد این حوزه است.
فعالیت اداره رفاه با روحیات پرسنل ارتباط مستقیم دارد
این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت اداره رفاه به طور مستقیم با روحیه پرسنل در ارتباط است و این موضوع ضرورت اجرای طرح های هدفمند در این اداره را دو چندان می کند. اشتری با تاکید بر ارائه تسهیلات به پرسنل اظهار داشت: این اقدام ضمن ارتقاء روحیه پرسنل، تعهد کاری در آنها را افزایش می دهد و این امر در حالت کلی موجب ارائه خدمات شایسته به شهروندان از سوی مجموعه شهرداری می شود. مدیر اداره رفاه شهرداری کرج با اشاره به فعالیت میهمانسرای نشتارود، بیان کرد: ارائه امکانات رفاهی از طریق این مجموعه به نحو مطلوب و رضایت بخش از جمله اهداف اداره رفاه است که در کنار تلاش برای فراهم آوردن سایر تمهیدات تفریحی، ورزشی و .... پرسنل از سوی این اداره دنبال می شود.
توزیع عادلانه و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود