23 آذر 1393
شماره خبر: 133600

چهره خیابان های قائمیه اول و لاله شرقی دگرگون شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چهره خیابان های قائمیه اول و لاله شرقی دگرگون شد


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از اتمام عملیات عمرانی جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی در خیابان های قائمیه اول و لاله شرقی خبر داد و گفت: با اتمام عملیات جدولگذاری در خیابان آبرسانی، عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی این محور ارتباطی در دستور کار است.
فرج اله ایلیات اظهار داشت: با توجه به حجم سنگین ترددها در خیابان لاله شرقی واقع در شهرک ارم و فقدان زیر ساخت لازم برای عبور و مرور آسان وسایط نقلیه در این محور ارتباطی، انجام عملیات عمرانی جهت بهسازی و بازسازی در دستور کار قرار گرفت و در مدت زمان مقرر انجام شد. وی، از انجام هزار و 800 مترمربع عملیات جدولگذاری، 10 هزار مترمربع زیرسازی و صرف یکهزار و 600 تن آسفالت جهت بهسازی و بازسازی خیابان لاله شرقی خبر داد و اعتبار مصوب اجرای این پروژه عمرانی را بالغ بر 6 میلیارد ریال ذکر کرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی خیابان قائمیه اول، از اهتمام مدیریت شهری برای رسیدگی به وضعیت معابر سخن گفت و افزود: عملیات بهسازی و بازسازی این محور مهم مواصلاتی با انجام دو هزار و 200 مترمربع عملیات جدولگذاری، 12 هزار مترمربع زیرسازی و هزار و 900 تن آسفالت ریزی و تخصیص هفت میلیارد اعتبار ریالی انجام و تقدیم همشهریان شد. وی ضمن بیان این مطلب که بر اساس برنامه ریزیهای بعمل آمده، تمام خیابانها، محلات و کوچه هایی که نیاز به جدول گذاری، ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات عمرانی بر طبق اولویت در آنها صورت می گیرد، اظهار داشت: امید می رود بتوانیم در راه خدمت رسانی به همشهریان در اجرای ماموریتهای محوله در حیطه فعالیتهای عمرانی منطقه گامهای موثر و مفیدی برداریم.
آغاز عملیات آسفالت ریزی در خیابان آبرسانی
مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در ادامه از اتمام عملیات جدولگذاری و آغاز مرحله آسفالت ریزی در خیابان آبرسانی به عنوان یکی از مهمترین راه های مواصلاتی این منطقه خبر داد و اعلام کرد: خیابان آبرسانی که محل تقاطع و اتصال چندین خیابان پر تردد منطقه 10 از جمله پیک، نیروگاه و اهری است، از مشکل فرسودگی آسفالت و قدیمی بودن جداول رنج می برد که شهروندان بارها این موضوع را در ملاقات های عمومی به اطلاع مسئولان شهری رسانده بودند. وی در ادامه اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده و وسایل نقلیه در فصل بارندگی ها، پروژه ساماندهی خیابان آبرسانی شامل آسفالت ریزی و جدولگذاری تعریف و با تامین اعتبار مورد نیاز به مرحله اجرا در آمد که پیشرفت فیزیکی پروژه مطلوب ارزیابی می شود. این مسئول ضمن بیان این مطلب که با ساماندهی خیابان آبرسانی شاهد روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات شهری، صرفه جویی در انرژی و زمان شهروندان، زیباسازی شهری و در مجموع جلب رضایت ساکنین که هدف اصلی مدیریت شهری است خواهیم بود، یادآور شد: پروژه ساماندهی خیابان آبرسانی شامل جدولگذاری به طول هزار و 400 متر، ساماندهی رفیوژ میانی به طول 400 متر، تخریب آسفالت قدیمی و زیرسازی به متراژ 15 هزار مترمربع و ... است. وی در پایان همچنین از اجرای پروژه جدول گذاری بلوار طالقانی واقع در شهرک 110 این منطقه شامل جدول گذاری ضلع غربی و شرقی و رفیوژه میانی به طول سه هزار مترمربع خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود