1 دی 1393
شماره خبر: 134083

پیاده روی اربعین امسال رعشه بر اندام استکبار جهانی و گروه داعش انداخت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیاده روی اربعین امسال رعشه بر اندام استکبار جهانی و گروه داعش انداخت


شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه پیاده روی اربعین امسال رعشه بر اندام اسکتبار جهانی و گروه تروریستی داعش انداخت، اظهار داشت: در ایام اربعین سید و سالار شهیدان، دنیا به تماشای خلق حماسه جهان اسلام نشسته بود و خاطره این غدیر حضور هرگز از یادها نمی رود.
علی ترکاشوند در مراسم قدردانی و خوشامدگویی به زوار کربلایی شهرداری کرج که در ایام اربعین امام حسین (ع) به صورت پیاده از نجف اشرف به سمت کربلای معلی روانه شده و پس از عرض ارادت به ساحت این امام همام به میهن اسلامی بازگشته بودند، با بیان اینکه اجر حقیقی این زیارت تنها نزد خدای متعال است، گفت: امسال و به دلیل تشدید اقدامات تروریستی گروه داعش در خاک عراق، برخی دشمنان جهان اسلام تصور می کردند که آیین اربعین حسینی، شکوه سال های قبل را نخواهد داشت که با امداد الهی و غیرت شیعیان بویژه ایرانیان شاهد رقم خوردن حماسه حضور میلیونی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدا... الحسین (ع) بودیم. وی با بیان اینکه امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان در راه امر به معروف و نهی از منکر و احیای آموزه های اسلامی به فیض عالی شهادت نایل آمدند، گفت: پاکدستی در خدمت، علم جویی، رعایت عفاف و حجاب، احترام به والدین و موارد مشابه از نکاتی ایست که با رعایت آنها در زندگی شخصی و اجتماعی می توانیم رضایت قلبی آن حضرت را جلب نماییم و در ترویج فرهنگ اسلامی پیشرو باشیم.
این مدیر ارشد با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) با ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمگران زمانه و دشمنان خدا، فصل متفاوتی از تاریخ جهان را رقم زد و نام خود را در حافظه تاریخ ماندگار ساخت، اضافه کرد: پیروی از ولایت فقیه، کمک به نیازمندان و فقراء و ایستادگی در برابر زورگویی ها از آموزه های ماندگار نهضت کربلایی است که هشت سال دفاع مقدس تنها یک پرده از عمق تاثیر شجاعت امام شهید بر محبان و دوستداران خویش است. یادآور می شود این آیین با نوحه خوانی و ذکر مصایب کاروان کربلایی همراه بود. حاضرین پس از پایان آیین، نماز ظهر و عصر را در نمازخانه ستاد مرکزی شهرداری کرج به جماعت اقامه کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود