3 دی 1393
شماره خبر: 134165

تامین زیرساخت های IT در مناطق، روند تحقق اهداف سامانه 137 را قوت می بخشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تامین زیرساخت های IT در مناطق، روند تحقق اهداف سامانه 137 را قوت می بخشد


مدیر سامانه 137 شهرداری کرج، تکمیل نبودن زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات (IT)در مناطق را عامل به طول انجامیدن پروسه تحقق مطالبات شهروندانی دانست که مشکلات خود را با این سامانه در میان می گذارند.
حسین امام جمعه اعلام کرد و بیان داشت: شهروندان روزانه حدود 350 تماس با سامانه 137 شهرداری کرج به عنوان بزرگترین پل ارتباطی آنان با مسئولان مدیریت شهری برقرار می کنند که تمامی این تماس ها ثبت شده و به بخش های مورد نظر منتقل می شود. این مدیر بیشترین تماس های شهروندان را در ارتباط با موضوعاتی چون حمل زباله، سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز، آسفالت و تخلفات ساختمانی عنوان کرد و ادامه داد: در عین حال تماس های متعددی مرتبط با دیگر سازمان ها و دستگاه های شهر با این سامانه برقرار می شود که اپراتورهای فعال در مجموعه می کوشند با ارائه اطلاعات مناسب، شهروندان را برای اتصال به اهداف شان، راهنمایی کنند.
اختصاص 3 خط برای پیگیری تماس ها
امام جمعه به پیگیری های تماس شهروندان از سوی نیروهای مستقر در سامانه اشاره و خاطرنشان کرد: سه خط تلفن به واحد پیگیری این سامانه اختصاص داده شده تا شهروندان بتوانند تماس ها و انجام اموری که به سامانه اطلاع داده اند را از طریق این خطوط پیگیری کنند. مدیر سامانه 137 شهرداری کرج این شماره ها را اعلام کرد و گفت: شهروندانی که نیاز به طرح مشکلات و مسائل خود در خصوص تماس های شان با سامانه دارند می توانند با شماره گیری 34458412 الی 14 این مباحث را مطرح کنند. امام جمعه بیان داشت: اطلاعات درج شده در سامانه از طریق نامه یا به صورت آنلاین به مناطق و سازمان های مربوطه ارسال می شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین زیرساخت های لازم در حوزه فناوری، هنوز امکان اتصال آنلاین تمامی مناطق به شبکه میسر نیست. وی این مشکل را عامل طولانی شدن پروسه رسیدگی به برخی خواسته های مردمی ارزیابی کرد و اذعان داشت: اطلاعات حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به بخش های مربوطه ارسال می شود و پاسخ های لازم طی سه روز تا یک هفته از شهروندان استعلام خواهد شد. به گفته امام جمعه، سررسید درخواست های شهروندان مختلف بوده و در مواردی نیازمند اختصاص زمان بلندتری است. این مسئول از شهروندان خواست با صبوری، انتقادات و خواسته های خود از مدیریت شهری را با متصدیان سامانه 137 مطرح کنند. وی در عین حال از مسئولان و مدیران سازمان ها و مناطق خواست با اهتمام به درخواست های مردمی، به گزارش های ارسالی از این سامانه توجه ویژه داشته باشند. سامانه 137 شهرداری کرج به صورت شبانه روزی شنوای نیازها، خواسته ها و بیان دغدغه های شهروندان کرجی نسبت به عملکرد مدیریت شهری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود