6 دی 1393
شماره خبر: 134286

سیگنال های تصویری، امشب اطلاعات طرح ممیزی را به خانه شهروندان می برند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سیگنال های تصویری، امشب اطلاعات طرح ممیزی را به خانه شهروندان می برند


"... و اما امشب" شنبه شب، میزبان مهمانی از جنس مدیریت شهری است تا درباره یکی از بزرگ ترین و گسترده ترین آمارگیری های املاک و اراضی شهر کرج اطلاعاتی را در اختیار شهروندان قرار دهد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج امروز مهمان صدا و سیمای البرز است و به همشهریان در خصوص طرح ممیزی املاک و اراضی توضیحاتی را ارائه خواهد داد.
مهرداد فیروزبخت چندی است اجرای یکی از بزرگترین طرح های شهر با عنوان ممیزی املاک و اراضی را که طبق قانون به عهده شهرداری بوده و مقرر است هر پنج سال یک بار به اجرا در آید، در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به اجرا در آورده است. این طرح به سرشماری تمامی املاک و اراضی با جزییات مربوط به آن اختصاص دارد تا از این طریق بتوان نقشه جامعی برای شهر تهیه کرده و فعالیت های جنبی بسیار متنوع و متعددی را در حوزه های شهری صورت داد؛ از این جمله تهیه نقشه GIS و ثبت اطلاعات به صورت پارسل در این نقشه است تا با کلیک روی پارسل مورد نظر، داده های مربوط به ملک قابل مشاهده باشد. برنامه "... و اما امشب" امروز شنبه با حضور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ساعت 20:30 از سیمای مرکز البرز روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود