7 دی 1393
شماره خبر: 134364

قدردانی هیأت امنای مسجد امام علی (ع) از اقدامات مدیر منطقه 9 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی هیأت امنای مسجد امام علی (ع) از اقدامات مدیر منطقه 9 شهرداری کرج


امام جماعت و نماینده هیأت امنای مسجد علی بن ابی طالب (ع)دولت آباد بااهدای لوح تقدیر از زحمات و همکاری مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در راستای احداث این مسجد قدردانی کرد.
با برگزاری آیینی از سوی هیات امناء و امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب (ع) دولت آباد، از زحمات عباس سعیدی کیا مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در جمع نماز گزاران تقدیر شد. سعیدی کیا در این مراسم با اشاره به بهسازی و بازسازی تعداد زیادی از مساجد در سطح منطقه در راستای اجرای طرح بهبود امور مساجد عنوان کرد: با توجه به اهداف مدیریت شهری کرج مبنی بر مشارکت سازنده در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و از آنجا که مساجد یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی و مذهبی محسوب می‌شوند، طرح بهبود امور مساجد در منطقه 9 با تحت پوشش قرار گرفتن اکثر مساجد و هیئت هااجرایی گردید. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: طرح بهسازی مساجد و زیباسازی آن هر ‌ساله پس از بررسی درخواست‌های مساجد، توسط شورای اسلامی شهر با مشارکت مناطق شهرداری و کمک های مردمی انجام می‌شود. در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سعیدی و خدری نمایندگان هیات امناء و امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب (ع) ضمن تقدیر از فعالیت‌های سعیدی کیا در حوزه‌ اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در منطقه، از محوریت قرار دادن مساجد در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه طی سال‌های اخیر قدردانی کردند. گفتنی است به رسم قدردانی از مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با توجه به همکاری سازنده و کمک های مالی در ساخت و بهسازی مساجد این منطقه لوح تقدیری با متن ذیل به وی داده شد:
برادرارجمند جناب آقای مهندس سعیدی کیا
شهردارمحترم منطقه 9 کرج
سلام علیکم
با صلوات برمحمد و آل محمد
شکوفایی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو تلاش و دانایی و تدبیر مدیرانی است که اخلاق حسنه را در رفتار فردی و اجتماعی و دانایی محوری را در برنامه ریزی ومدیریت به کار گرفته اند. درایت جنابعالی در فعالیت های عمرانی و امور شهری وتوجه به اماکن فرهنگی و مذهبی برهمگان روشن ومبرهن است. بر همین اساس وظیفه دارم از طرف تمامی شهروندان منطقه 9 کرج بویژه مردم متدین دولت آباد و هیات امناء مسجد از مجموعه تلاشهای ارزنده شما برادرگرانقدر و پرتلاش و سایر همکاران خدوم آن شهرداری نسبت به کمک ها و مساعدت های انجام شده در نوسازی و تجدید بنای مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) دولت آباد تشکر و قدر دانی نمایم. توفیق جنابعالی را در خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز و سلامتی و سعادت را برایتان از خداوند متعال خواهانم.

امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب (ع) دولت آباد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود