17 آذر 1393
شماره خبر: 133261

طرح هر مسجد یک دانشگاه در مساجد کلانشهر کرج اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح هر مسجد یک دانشگاه در مساجد کلانشهر کرج اجرا می شود


مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از اجرای طرح کارگاه های آموزشی حقوق شهروندی در مناطق 12 گانه این کلانشهر با عنوان "طرح هر مسجد یک دانشگاه" خبر داد.
محسن برجی اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی در 50 مسجد و به طور میانگین 4 مسجد در هر منطقه شهری برگزار می شود و شهروندان و علاقمندان می توانند در این برنامه ها شرکت و در پایان طرح گواهی حضور دریافت کنند. وی ادامه داد: این کارگاه های آموزشی با موضوعاتی از جمله افزایش باورهای دینی، آگاهی بخشی در زمینه فرق ضاله و آسیبهای ماهواره، تحکیم بنیان خانواده و مشاوره رایگان حقوقی هستند، با هدف آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی صبح ها از ساعت 10 الی 12 برای خواهران و برای برادران بعد از نماز مغرب و عشاء در این مساجد برگزار خواهد شد. برجی با اشاره به اینکه این کارگاه های آموزشی از شنبه 8 آذر در مناطق مهرشهر و کیانمهر آغاز شده و تا پایان دیماه در تمامی مناطق کلانشهر کرج ادامه خواهد داشت، هدف از برگزاری این طرح را ارتقای سطح دانش عمومی و مهارت زندگی آحاد جامعه و ترویج و اشاعه فرهنگ شهروندی بیان کرد.
این مسئول اضافه کرد: کارگاه های آموزشی یاد شده رایگان و در راستای طرح آموزش حقوق شهروندی برگزار می‌شود، اجرای این طرح را سازمان مردم نهاد کلام مطهر بر عهده دارد و معرفی اساتید و کارشناسان این کارگاه ها از سوی حوزه علمیه برادران و حوزه علمیه خواهران و همچنین بنیاد مهدویت و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اسعت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود