8 دی 1393
شماره خبر: 134443

املاک تجاری واقع در پایانه شهید سلطانی کرج واگذار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

املاک تجاری واقع در پایانه شهید سلطانی کرج واگذار می شود


سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در نظر دارد، املاک تجاری واقع در پایانه شهید سلطانی را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کند.
این مزایده با توجه به مجوز قانونی صورت می گیرد و متقاضیان می توانند از فردا به مدت 10 روز کاری جهت دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادات خود به سازمان اتوبوسرانی مراجعه کنند. محل تحویل اسناد، کرج، میدان استاندارد، بعد از موسسه استاندارد، سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه است؛ ضمنا هزینه کارشناسی و نشر آگهی ها به عهده برنده مزایده خواهد بود. به منظور خرید اسناد و شرکت در مزایده، واریز 200 هزار ریال به شماره حساب 700787462657 نزد بانک شهر به نام سازمان اتوبسرانی کرج و حومه الزامی و آخرین مهلت قبول پیشنهادات، پایان وقت اداری روز سه شنبه بیستم دی ماه جاری می باشد.
واگذاری دو باب کیوسک مطبوعات به بخش خصوصی
این سازمان همچنین دو باب کیوسک مطبوعات و تنقلات خود واقع در پایانه گلشهر کرج را به بخش خصوصی واگذار می کند که شرایط دریافت اسناد، محل دریافت اسناد، مهلت متقاضیان برای شرکت در مزایده و روند واگذاری این کیوسک ها نیز مانند املاک تجاری است.
فروش تعدادی خودروی سمند از طریق مزایده
سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه همزمان با مزایده های مذکور در نظر دارد تعدادی از خودروهای سمند خود را از طریق مزایده به فروش برساند، شرایط برگزاری این مزایده نیز مشترک می باشد. ایان ذکر است متقاضیان شرکت در مزایده های مذکور به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32800843-026 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود