13 دی 1393
شماره خبر: 134744

کارنامه عملکرد مدیریت شهری در منطقه 6 شهرداری کرج ورق خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کارنامه عملکرد مدیریت شهری در منطقه 6 شهرداری کرج ورق خورد


در جریان بازدید نیمروزه دکتر باغستانی از ساختمان اداری منطقه 6 شهرداری، کارنامه عملکرد مدیریت شهری در این بخش از کلانشهر کرج ورق خورد و عزیز صدرنژاد به تشریح برنامه هایش برای توسعه شتابان شمال غربی این کلانشهر پرداخت.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در این بازدید اظهار داشت: اين منطقه به لحاظ موقعيت اقليمي و برخورداری از جمعيت بالا با مشکلاتی روبه رو است که مدیریت شهری با تلاش و همکاری عوامل خود در تمام حوزه ها در جهت کاهش مشکلات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان تلاش مضاعف دارد. عزیز صدرنژاد با اشاره به آغاز اجرای پروژه احداث ادامه بلوار ماهان غربی و بلوار 45 متری گلشهر در این منطقه عنوان کرد: احداث معابر جديد موجب کاهش ترافيک و تسريع در تردد شهروندان مي شود که شهرداري منطقه 6 شهرداری کرج بر اين مهم اهتمام ويژه دارد. اين مسئول شهری در ادامه با اشاره به اجراي عمليات آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه، گفت: این عملیات در معابر منطقه با توجه به الویت بندی های صورت گرفته در حال انجام می باشد که در راستای افزایش رفاه شهروندان و با همکاری حوزه عمران منطقه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی، با اشاره به کمبود سرانه فضاي سبز در اين منطقه گفت: در حال حاضر تعداد بوستان های محله اي در سطح منطقه با توجه به جمعيت زياد پاسخگوي نياز شهروندان نيست لذا افزایش سرانه فضای سبز یکی از برنامه هایی ایست که به طور جد دنبال می شود. در ادامه دکتر باغستانی به همراه صدر نژاد از کلیه واحدهای ساختمان اداری منطقه 6 شهرداری کرج بازدید کردند و ضمن دیدار با پرسنل، مدیر منطقه به بیان اقداماتی که در راستای بهسازی و ترمیم ساختمان مرکزی این شهرداری صورت گرفته بود، پرداخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود