7 اسفند 1390
شماره خبر: 5242

احداث بلوار خوارزمی بار ترافیکی منطقه را کاهش می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث بلوار خوارزمی بار ترافیکی منطقه را کاهش می دهد

سپیدار آنلاین: عضو و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از پروژه های منطقه 6 رضایتمندی شهروندان را منوط به تسریع در اجرای پروژه ها دانست و خواستار تسریع در احداث بلوار خوارزمی شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدرنژاد به همراه مدیر منطقه 6 و جمعی از مسئولین منطقه از پروژه های عمرانی و فضای سبز منطقه بازدید کردند. وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند پروژه های منطقه راهکارهایی مبنی بر تسریع در اجرای پروژه ها بیان کرد و افزود: این امر موجبات رضایتمندی شهروندان منطقه را فراهم می آورد. وی اظهار داشت: منطقه 6 از جمله مناطقی است که با توجه به تراکم بالای جمعیت نیازمند حمایت های مسئولین و مدیران شهری است. این عضو شورا در بازدید از احداث بلوار خوارزمی و پل ظفر تصریح کرد: با اجرای این پروژه های بزرگ کاهش ترافیک را خواهیم داشت که از دغدغه های اصلی شهروندان این منطقه می باشد. شایان ذکر است؛ این بازدید به دلیل اهمیت پروژه های منطقه 6 بوده است که موجبات بازدیدهای پی در پی اعضای شورای شهر و شهردار کرج، عزیز صدرنژاد از پروژه های این منطقه را کرد.
حمایت شورای شهر مدیران را نسبت به کارهای زیربنایی دلگرم می کند
در ادامه مدیر منطقه 6 شهرداری کرج به تشریح پروژه های منطقه پرداخت و افزود: حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورا و شهردار کرج، مدیران مناطق را نسبت به انجام کارهای زیربنایی دلگرم کرده که این امر موجب تحولات چشمگیری در مناطق خواهد شد. محمدرضا صیفی بیان کرد : مهاجرت و رشد بی سابقه جمعیت موجب شده که منطقه 6 در ردیف مناطق پرجمعیت قرار بگیرد که می توان با مدیریت صحیح و حمایت مسئولین شهری از پتانسیل بالقوه این منطقه به نحو احسن استفاده کرد. وی با اشاره به اجرای پروژه پل ظفر گفت: پیمانکار مذبور کارگاه اجرایی این پروژه را تجهیز کرده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. مدیر منطقه 6 با اشاره به بازدید عضو شورای شهر از پارک های سطح منطقه عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به وجود پارک های بزرگ در سطح منطقه سرانه فضای سبز به حد مطلوب نرسیده است و ایجاد پارک های محله ای و فضای سبز در دستور کار منطقه قرار دارد که این امر با بازپیرایی پارک ها و نصب لوازم ست ورزشی و تفریحی مدرن و سرویس های بهداشتی پارک ها انجام شده است. وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه را ایجاد پارک جدید در 350 متری و پارک بزرگ 6 هکتاری ابن سینا در غرب حیدرآباد عنوان کرد و افزود: ایجاد و بازپیرایی این پارکها کمک شایانی در رفع نیازهای فضای سبز منطقه می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود