27 مهر 1391
شماره خبر: 13488

مشكل اجراي طرح بلوار خورازمي برطرف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشكل اجراي طرح بلوار خورازمي برطرف شد

سپیدار آنلاین: شهردار كرج با تاكيد بر توسعه محلات در بافت قديمي كلانشهر كرج، آينده منطقه 6 را در زمينه عمراني و رفاهي روشن ارزيابي كرد.
سيد علي آقازاده در آيين بهره برداري از طرح هاي عمراني منطقه 6 شهرداري اين كلانشهر كه هم اكنون در حال برگزاري است، با اشاره به بهره برداري از بوستان افرا اظهارداشت: اين طرح حدود يك سال و نيم قبل در زمان مديريت صيفي با هماهنگي سازمان پاركها آغاز و امروز با پيگيري حق محمد لو مدير كنوني منطقه امروز شاهد بهره برداري از اين طرح به همراه پنج پروژه ديگر هستيم. وي ادامه داد: با توجه به گسترش و توسعه عمراني مناسب منطقه 6 و به دليل ظرفيت ها و استعدادها، آينده خوبي را براي اين منطقه متصور هستيم.
اين مسئول با اشاره به ادامه روند عمراني در نيمه دوم سال گفت: طي شش ماهه دوم سال نيز اجراي طرح هاي عمراني با جديت در دستور كار تمام مناطق از جمله اين منطقه قرار دارد. آقازاده با اشاره به اجراي ساير طرح هاي خدماتي و عمراني در منطقه 6 گفت: منطقه 6 شهرداري كرج در بحث جدول گذاري، پياد روسازي و آسفالت خدمات مناسبي را در نيمه نخست سال جاري به شهروندان ارائه كرده و اين روند در آينده نيز ادامه خواهد داشت. اين مسئول از افتتاح تقاطع ظفر در آينده اي نزديك در اين منطقه خبر داد و بيان كرد: تحقق اين مهم بخش عمده اي از بار ترافيكي را كاهش مي دهد.
افتتاح 6 طرح ديگر تا پايان سال در منطقه 6
شهردار كرج در ادامه عنوان كرد: تا پايان امسال حدود شش طرح ديگر در اين منطقه به بهره برداري خواهد رسيد كه از جمله مهمترين اين طرح ها پروژه بلوار خوارزمي است. وي يادآور شد: اجراي اين بلوار به لحاظ ممانعت و كارشكني برخي افراد و دستگاهها معطل مانده بود كه خوشبختانه اين امر برطرف و كار اجرايي آغاز شد. آقازاده در ادامه تعريض پل حصارك را يكي ديگر از طرح هاي مهم دانست و افزود: بهره برداري از اين طرح براي مناطق 6 و 5 بسيار مفيد و از جمله كارهاي بزرگ شهرداري است. اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه يك پل ديگر نيز به موازات اين پل احداث خواهد شد.
تعريض پرتردد ترين خيابان منطقه 6
شهردار كرج در بخش ديگري از بهسازي محلات قديمي خبر داد و گفت: در اين راستا تعريض خيابان انقلاب به عنوان يكي از پر تردد ترين خيابانهاي منطقه در دستور كار قرار گرفت. وي در ادامه از بهسازي ادامه بلوار ماهان و سه باندي گوهردشت به سمت غرب نيز خبر داد و اين امر را در كاهش بارسنگين ترافيكي خيابان شهيد بهشتي موثر عنوان كرد. شهردار كرج با قدرداني از تلاش تمام مسئولانف آينده عمران و توسعه و استفاده از ظرفيت هاي منطقه 6 را روشن ارزيابي كرد. آقازاده همچينين در پايان از حضور موثر اصحاب رسانه و انعكاس به موقع اخبار مديريت شهري قدرداني كرد. در اين مراسم اعضاي شوراي شهر، زارع مديرعامل سازمان پاركها، صفري معاون خدمات شهري، مديران مناطق، پيرعلي رئيس ادراه ارشاد شهرستان كرج، جمعي از عوامل انتظامي،روحانيون، معتمدان و شهروندان منطقه حضور داشتند. همچنين با توجه به قرار گرفتن در ايام وصلت فرخنده حضرت علي(ع) و فاطمه زهرا(س) مقرر شد به افراداي كه نامشان مزين به اسماء مبارك علي و فاطمه است جوايزي اهدا شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود