29 اسفند 1390
شماره خبر: 5915

سال 90 بيشترين ميزان پروژه هاي عمراني تاريخ شهر كرج اجرا و افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سال 90 بيشترين ميزان پروژه هاي عمراني تاريخ شهر كرج اجرا و افتتاح شد

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج گفت: طي سال جاري از سوي شورا و شهرداري بيشترين ميزان پروژه هاي عمراني تاريخ كرج، در اين كلانشهر اجرا و افتتاح شد.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده در مراسم افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي عمراني منطقه 4 شهرداري كرج اظهار داشت: منطقه 4 شهرداري كرج منطقه وسيعي از لحاظ بافت جمعيت و مساحت است كه اين عوامل خدمات رساني در اين منطقه را با سختي مواجه كرده است.
وي افزود: هم اكنون درحالي شهرداري پروژه هاي مختلفي را با موفقيت در اين منطقه افتتاح مي كند كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران تاكنون شهرداري اجازه اجراي پروژه هاي عمراني و اصلاح هندسي را در باغ سيب مهرشهر كرج نداشته است.
ترافيك بلوار ارم روان شد
اين مسئول عنوان كرد: با توجه به وضعيت نامناسب ترافيكي در ابتداي بلوار ارم، طي هماهنگي هاي انجام شده، انجام اين امور در آذرماه سال جاري قطعي و طي ارتباط و تعامل مطلوب شهرداري با ساير ارگانها و نهادها از جمله اداره اموال و املاك بنياد مستضعفان اين مهم محقق شد. آقازاده ادامه داد: در اين زمينه با حمايت هاي اعضاي شوراي شهر، شهرداري اقدام به روان كردن ترافيك بلوار ارم و تسهيل در عبور و مرور خودروها كرده است.
تعريض و جدول گذاري بلوار ارم
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: در حال حاضر نيز تعريض بلوار، جدول گذاري و آسفالت آن در دستور كار منطقه 4 شهرداري كرج است تا زمينه هاي رفاه و رضايت مندي شهروندان فراهم شود. وي اعلام كرد: هم اكنون دغدغه مديران مناطق 12 گانه شهرداري كرج رفع مشكلات عميقي است كه در محلات وجود دارد و در این راستا منطقه 12 شهرداري كرج ايجاد شد تا به صورت متمركز به شهروندان خدمات ارائه شود.
بهسازي و زيباسازي بلوار اميركبير
اين مسئول افزود: در گذشته بلوار اميركبير يكي از بلوارهاي فرسوده كلانشهر كرج بود كه با اهتمام ويژه مسئولان و اجراي عمليات هاي عمراني، بلوار مذكور اصلاح، بهسازي و زيباسازي شد. آقازاده با اشاره به اينكه رويكرد شهرداري و شورا ارائه خدمات به شهروندان به خصوص در مناطق محروم و دور افتاده است، اظهار داشت: طي دوره سوم شوراي شهر با حمايت اعضا از سوي شهرداري اقدامات بي نظيري انجام شد كه در تاريخ عمراني كرج بي سابقه است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود