18 دی 1393
شماره خبر: 135176

فاز دوم پروژه ساماندهی محوطه ترمینال شهید کلانتری عملیاتی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فاز دوم پروژه ساماندهی محوطه ترمینال شهید کلانتری عملیاتی شد


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای فاز دوم پروژه ساماندهی محوطه ترمینال مسافربری شهید کلانتری در راستای ایجاد بستر مناسب برای ارایه خدمات کیفی تر به شهروندان خبر داد.
علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه مربوط به خاکبرداری، تسطیح و آسفالت محوطه ترمینال شهید کلانتری در دو فاز توسط عوامل اجرایی سازمان عملیاتی شد.
وی افزود: در فاز نخست اجرای این پروژه عملیات مربوط به خاکبرداری با حجم تقریبی 1600 متر مکعب و به مساحت 5400 متر مربع با تناژ مصرفی آسفالت 900 تن انجام شد. این مسئول خاطر نشان کرد: در فاز دوم اجرای این پروژه که به مساحت تقریبی 4 هزار متر مربع می باشد؛ عملیات مربوط به خاکبرداری با حجم تقریبی 1000 متر مکعب با تناژ مصرفی آسفالت 800 تن در حال انجام است. سلطانی مقدم هدف از عملیاتی شدن این طرح را نامناسب بودن زیرسازی محوطه انبار کارواشها و محل پارک اتوبوسهای سازمان ترمینال ها توصیف کرد. وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه به همت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج صورت گرفت که شایسته است از همکاری و هماهنگی های مدیریت سازمان ترمینالها نیز در راستای اجرا و تحقق این پروژه تقدیر و تشکر شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود