21 دی 1393
شماره خبر: 135358

مسئولان جدید موتورپولهای مناطق شهرداری کرج معرفی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسئولان جدید موتورپولهای مناطق شهرداری کرج معرفی شدند


طی احکامی جداگانه از سوی مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، مسئولان موتورپولهای مناطق مختلف شهرداری کرج معرفی شدند.
در این احکام، عنایت الله امیری به عنوان مسئول موتورپول مناطق 2، 5 و 9، مجید سعیدی کیا به عنوان مسئول موتورپول مناطق 4 و 12 و فرزاد کیانی به عنوان این مسئولیت در مناطق 3 و 10 منصوب شدند. مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در مراسم معارفه این مسئولان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کارکنان سازمان، اظهار امیدواری کرد: با این اقدام موثر، بتوان در جهت رشد و کارآیی سازمان گام های موثری برداشت. حسین عطایی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایتمندی آنان را علت اصلی تغییر و تحولات مدیریتی دانست و افزود: با این اقدام در سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، شهروندان از كیفیت ارائه خدمات موثرتر در شهر بهره مند خواهند شد.
این مسئول در ادامه سخنان خود به آماده باش ماشین آلات خدمات شهری در فصل زمستان اشاره کرد و گفت: تجهیزات مناسب و آماده یکی از شروط امداد رسانی به شمار می رود. وی با بیان اینکه آماده باش شبانه روزی نیروهای حمل و نقل و فنی در سازمان و مستقر در موتورپول ها تنها قسمتی از عملکرد این سازمان است، گفت: ارائه خدمات موتوري و ترابري به شهرداري مركز و تمام مناطق تابعه به منظور انجام امور خدمات شهري از جمله حمل زباله، سدمعبر پليس ساختماني از مهمترين وظايف سازمان مي باشد. مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در ادامه هماهنگی مسئولان موتورپولها را با مسئولان مناطق خواستار شد و افزود: اين سازمان با بهره گيري از امكانات و تجهيزات فني موجود و ساماندهی خدمات ماشيني در قالب و كيفيتي بهتر و مطلوبتر هر روز میکوشد تا بهترین خدمات رسانی به روز دنیا را داشته باشد. عطایی با اشاره به اینکه سازمان خدمات موتوری امروزه در فرايند شكل گيري و تكامل خود دستخوش تحولات بسياري شده است، گفت: سازمان همچنین به يمن برنامه هاي هدفمند، سياستگذاري هاي اصولي و فعاليتهاي گسترده توانسته است موفقيتهاي بزرگی در زمينه فراهم ساختن بسياري از تجهيزات و ماشين آلات مورد نياز کسب کند. شایان ذکر است در مراسم معارفه مسئولان جدید موتورپول مناطق، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، قائم مقام سازمان و جمعی از معاونان سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود