21 دی 1393
شماره خبر: 135374

مهمترین اقدامات عمرانی 9 ماهه سال جاری منطقه 10 شهرداری کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مهمترین اقدامات عمرانی 9 ماهه سال جاری منطقه 10 شهرداری کرج تشریح شد


رئیس اداره فنی و عمران منطقه 10 شهرداری کرج به تشریح مهم ترین اقدامات عمرانی این منطقه در 9 ماهه سال جاری پرداخت و گفت: طرح زیرسازی سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد ریال از جمله پروژه های عمرانی منطقه است که..
شامل خیابان های لاله شرقی، گلستان 12 خیابان سعدی، قائمیه اول، اول غربی وحدت، آبرسانی، دادگو و نفت می شود. سیدمحمدرضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت، لکه گیری و زیرسازی 70 معبر اصلی و فرعی با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال در این منطقه انجام گرفته است. حسینی از جدولگذاری و اصلاح هندسی 40 معبر اصلی و فرعی به طول20 هزار متر خبر داد و خاطرنشان کرد: 12 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده است.
احداث پارک 6.5 هکتاری با 20 اعتبار 20 میلیاردی
وی، پروژه احداث پارک بهشت به مساحت نزدیک به 6.5 هکتار را از اقدامات شاخص عمرانی منطقه دانست و از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار به این طرح خبر داد. رئیس اداره فنی و عمرانی منطقه 10 شهرداری کرج اجرای پروژه پیاده روسازی سطح منطقه با کفپوش بتنی به مساحت شش هزار و 500 متر مربع با اعتبار سه میلیارد ریال و پروژه تکمیل سوله عمران و خدمات شهری به مساحت یک هزار متر را از دیگر اقدامات واحد عمران منطقه برشمرد که این طرح با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به انجام رسیده است. به گفته این مسئول، احداث نمازخانه با اعتبار 500 میلیون ریال، بهسازی و مرمت پارک های محله ای سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال، احداث سرویس های بهداشتی چهار چشمه با اعتبار 700 میلیون ریال و جمع آوری و هدایت آب های سطحی و حفر 45 چاه جذبی و لوله گذاری با سه میلیارد ریال اعتبار از فعالیت های این منطقه در حوزه عمران به شمار می رود.
اجرای پروژه های ترافیکی با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال
حسینی خاطرنشان کرد: پروژه ترافیک منطقه نیز با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به انجام رسیده است که شامل خط کشی 110 هزار متر طول، نصب 750 بلوک عابر پیاده، تجهیزات ترافیکی از جمله گل میخ چشم گربه ای به تعداد 18 هزار عدد، 25 سرعتگیر، 450 نوع تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب تابلوی هدایت مسیر در طول 80 متر، چراغ چشمک زن به تعداد 40 عدد و گاردریل به طول 700 متر می شود. وی با اشاره به راه اندازی 2 مورد چراغ راهنمایی زماندار در معابر سطح منطقه نیز اضافه کرد: این چراغ ها در دو خیابان اهری و چهار راه صاحب الزمان نصب شده است. حسینی از شروع پروژه نگارستان در این منطقه نیز خبر داد و بیان داشت: این طرح شامل 70 هزار متر مربع زیرسازی و به همین میزان روکش آسفالت است. همچنین جدولگذاری در این طرح به متراژ 10 هزار متر انجام خواهد شد که برای مجموع طرح مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
این مسئول دیگر اقدامات عمرانی منطقه را پروژه روکش آسفالت محوطه بسیج به مساحت هفت هزار متر، مرمت و بهسازی مدارس سطح منطقه به تعداد 6 مدرسه و احداث سرویس بهداشتی پارک اهری را با هزینه بیش از 700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: احداث ساختمان عمران و خدمات شهری به مساحت نزدیک به دو هزار متر مربع به مبلغی بیش از 20 میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود