23 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6958

تصويب 300 میلیارد ریال بودجه برای شهرداري منطقه 10

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تصويب 300 میلیارد ریال بودجه برای شهرداري منطقه 10

سپیدار آنلاین: معاون مالی واداری شهرداری منطقه 10 کرج گفت: 300 میلیارد ریال بودجه از سوی شورای اسلامی شهر کرج برای شهرداری منطقه 10 کرج تصويب شد.
ابراهیم خمسه در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اعلام این خبر افزود: از این میزان بودجه 240 میلیارد ریال درآمد نقدی و 60 میلیارد ریال تهاتری است که 200 میلیارد ریال آن صرف عمران و 100 میلیارد ریال به بخش جاری اختصاص یافته است. این مسئول اضافه کرد: طبق مصوبه شوراي شهر 70 درصد این بودجه صرف پروژه های عمران و 30 درصد صرف هزینه های جاری می شود و بودجه سال گذشته شهرداری منطقه 10 کرج 270 میلیارد ریال بوده است. خمسه بیان کرد: بودجه جاری شهرداری منطقه 10 کرج صرف حقوق و دستمزد، کرایه ماشین آلات، هزینه آب و برق و گاز، خدمات اداری شامل ملزومات مصرفی، اجاره خودرو، مواد و لوازم مصرفی و بودجه عمرانی صرف پروژه های خدمات شهر از قبیل رفت و روب، مبلمان شهری، فضای سبز و ... می شود. معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 10 کرج گفت: پروژه های عمرانی در دست اقدام شامل پروژه های تملک در سطح منطقه 10 ، مرمت و بهسازی معابر ، جدول گذاری و تملک محوطه پل بصیرت است و در سال جاری 25 میلیارد ریال برای تقاطع غیر همسطح برای تملک محوطه پل بصیرت یا راست گرد هزینه در نظر گرفته شده است.
خمسه افزود: پل بصیرت در حال حاضر یک طرفه است و بار ترافیکی کرج به سمت شهریار روان سازی می شود و برگشت این مسیر از شهریار به سمت کرج زیر پل بصیرت گره ترافیکی وجود دارد كه با اجرای این تملکات آن مسیر بازگشایی خواهد شد. این مسئول عنوان کرد: همچنين برای طراحی و احداث پارک 110 در منطقه 10 کرج 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود