29 مهر 1391
شماره خبر: 13556

طرح های ترافیکی منطقه 2 کرج رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 طرح های ترافیکی منطقه 2 کرج رصد شد

سپیدار آنلاین: مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از بازدید طرح های ترافیکی منطقه 2 شهرداری کرج خبرداد و افزود: این بازدید با هدف بررسی مشکلات و معضلات ترافیکی سطح منطقه صورت گرفت.
حبیب اله رزاقی با بیان این مطلب افزود: در این بازدید طرح های ترافیکی سطح منطقه از جمله طرح های اصلاحی و دور برگردن ها مورد بازدید قرار گرفتند. وی با اشاره بررسی وضعیت فعالیت چراغ های راهنمایی و رانندگی موجود در منطقه اظهارداشت: چراغ های راهنمایی و رانندگی از جمله ابزارهای مهم ترافیکی هستند که با توجه به این مهم باید دقت بالایی بر روند فعالیت این ابزارهای ترافیکی داشت. این مسئول در ادامه با تاکید بر ارائه تمهیدات ویژه به منظور باز کردن گره های ترافیکی اظهارداشت: از جمله مسائلی که در این بازدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، ایجار ساز و کارهای مناسب با باز کردن گره های ترافیکی است. رزاقی با اشاره به اهمیت فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی بیان کرد: باز کردن گره های ترافیکی با هدف ایجاد زمینه های تردد آسان وسایل حمل نقل عمومی به ویژه اتوبوس امری مهم محسوب می شود که باتوجه به اهمیت این موضوع، وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه 2 طی بازدید صورت گرفته بررسی شد. وی در ادامه اظهارداشت: پیش بینی وضعیت ترافیکی منطقه 2 عنوان کرد: ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص از محوری ترین اهدافی است که در این بازدید به طور ویژه و مهمی دنبال شد.
لزوم برنامه ریزی برای رفع مشکلات ترافیکی
مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر لزوم برنامه ریزی به منظور رفع مشکلات و معضلات ترافیکی سطح شهر عنوان کرد: تحقق این مهم از جمله اولویت هایی است که دستگاه های ذیربط با ترافیک نسبت به آن اهتمام ویژه ای دارند. رزاقی با اشاره به فعالیت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، بیان کرد: اتخاذ سیاست های راهبردی به منظور رفه مشکلات ترافیکی اهم اهداف و برنامه های این معاونت را تشکیل می دهد. وی از جمله طرح های کاربردی حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج را سیاستگذاری ، برنامه ریزی برای اجرای طراح های ترافیکی ذکر و تاکید کرد: اجرایی شدن این مهم ضمن کاهش معضلات ترافیکی موجب بهبود شرایط عبور و مرور وسایل حمل ونقل عمومی می شود. این مسئول با اشاره به نقش و جایگاه سیستم حمل و نقل عمومی در کاهش مشکلات ترافیکی عنوان کرد: فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور بهره گیری از حداکثر ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی از سرفصل های مهمی است که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج پیگیری می شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود