24 دی 1393
شماره خبر: 135604

شهردار کمالشهر عضو افتخاری هلال احمر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار کمالشهر عضو افتخاری هلال احمر شد


مسئولین هلال احمر شهرستان کرج با حضور در شهرداری کمالشهر، از شهردار و پرسنل این شهرداری برای عضویت در هلال احمر ثبت نام بعمل آوردند.
ترابیان شهردار کمالشهر گفت: ما باید همیشه آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشیم و آموزش کمکهای اولیه برای همه شهروندان بخصوص پرسنل شهرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است البته عضویت افتخاری مدیران این سازمان باعث اعتلای فرهنگ ایمنی و توجه به این مقوله خواهد شد. وی در ادامه افزود: افرادی که در این مجموعه کار می کنند، میثاق و عهدی با یکدیگر می بندند و طبق اصول و اهداف بشردوستانه فعالیت می کنند.ان شاا.. به زودی شاهد آموزش کلیه پرسنل شهرداری کمالشهر و عضویت این مجموعه در سازمان هلال احمر خواهیم بود. وی در ادامه تصریح کرد:هلال احمر متشکل از افرادی است که با عشق، علاقه، ایثار و بصورت داوطلبانه فعالیت در این مجموعه را انتخاب کرده اند.
شهردارکمالشهر در ادامه گفت: این جمعیت تاكنون اقدامات بسیار موثری در خصوص آموزش امدادی و كمك های اولیه به اقشار مختلف جامعه به ویژه كاركنان دولت داشته است.
مهندس ترابیان ادامه داد:ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎي بزرگي چون هلال احمر با افزايش ميزان آمادگي در ﺭﻭﻳﺎﺭﻭيي با ﺑﺤﺮﺍﻥ ﻫﺎ، در برخورد با آن، آسيب هاي ناشي از بحران را به حداقل مي رسانند. وی درخصوص لزوم جذب داوطلب و آموزش همگانی امداد و نجات گفت:حوزه امداد و نجات به خاطر فوریت در خدمت و حمایت از نیازمندان در حوادث و بحران ، از جایگاه مهمی در جمعیت هلال احمر برخورداراست و مجموعه مدیریت شهری شهرداری کمالشهر هرگونه کمکی را که در این زمینه نیاز باشد دریغ نخواهد کرد. شهردار کمالشهر یادآورشد:جمعيت هلال احمر نقش برجسته اي را در اعتلاي فرهنگ و ايجاد جامعه اي ايمن ايفا مي‌كند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود