27 دی 1393
شماره خبر: 135775

چند پروژه عمرانی با اعتبار 90 میلیاردی در منطقه 2 شهرداری کرج افتتاح می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چند پروژه عمرانی با اعتبار 90 میلیاردی در منطقه 2 شهرداری کرج افتتاح می شود


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از بهره برداری همزمان چند پروژه عمرانی در بهمن ماه سال جاری با تخصیص اعتباری 900 میلیون تومانی خبر داد.
عباس کمالی روستا عنوان کرد: منطقه 2 شهرداری کرج با فرا رسیدن ایام دهه فجر، شاهد بهره برداری از سه پارک محله ای و پیاده رو سازی در معابر این منطقه می باشد.
وی اظهار داشت: این پارک ها در شهرک بنفشه، استاندارد و خیابان نصرتی واقع شده اند که تا به امروز با اقدامات حوزه عمران و فضای سبز منطقه به پیشرفت 80 درصدی رسیده اند.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در ادامه بیان کرد: عملیات عمرانی پیاده روسازی در بلوار هفت تیر، امام زاده حسن (ع) و ذکریای رازی نیز در حال انجام می باشد که تا قبل از ایام الله دهه فجر به پایان خواهد رسید. این مسئول در رابطه با مشخصات فنی این پروژه های در حال اجرا، گفت: برای بهره برداری از این پارک های محله ای 700 مترمربع جدولگذاری، 300 مترمربع آسفالت پیاده روها و 500 متر مربع کف پوش بتنی اجرایی شده است. وی همچنین به 10 هزار متر مربع پیاده روسازی و هزار و 600 متر ایجاد فضای سبز در بلوار هفت تیر، امام زاده حسن (ع) و ذکریای رازی اشاره کرد و عنوان کرد: این پروژه ها با اعتبار 900 میلیون تومانی در بهمن ماه سال جاری افتتاح می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود