6 اسفند 1390
شماره خبر: 5202

بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا/روند مثبت مراحل پیاده روسازی بلوار زکریا

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا/روند مثبت مراحل پیاده روسازی بلوار زکریا

سپیدار آنلاین: پروژه های عمرانی در دست اجرای منطقه 2 کرج به همراهی مدیر و معاونین منطقه بازدید شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در این بازدید با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه گفت: این مهم به ویژه با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال بسار حائز اهمیت است. سید رضا مساعد اجرای پروژه های عمرانی در منطقه را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس پیش بینی و اجرای طرح های عمرانی در سطح منطقه در عرصه های مختلف، ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است. وی پیش بینی پروژه های عمرانی را بر اساس نیاز زندگی شهروندی خواند و عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی از جمله آسفالت، جدول گذاری، ترمیم آسفالت، پیاده رو سازی و اجرای طرح های فضای سبز از برنامه های مهم شهرداری منطقه می باشد که با اولویت در دستور اجرا قرار می گیرد. مساعد با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه فرهنگی، ورزشی منطقه 2 شهرداری کرج، اظهارداشت: ساماندهی و اجرایی کردن این پروژه ها از دیگر اولویت های شهرداری منطقه است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره وجود بافتهای فرسوده این منطقه ،انتظار شهردار برای اجرای پروژه های عمرانی همچون بازسازی، مرمت و ایجاد پیاده رو در کوچه های فرعی را یادآور شد. مساعد خاطرنشان کرد: این مهم با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور ساکنان انجام می گیرد. وی با تاکید بر رفع مسائل و مشکلات مربوط به آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر گفت: فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری احیاگر آسفالت معابر است. این مسئول با بیان اینکه، درخواست شهروندان برای اجرای آسفالت بالاترین آمار را دارد، عنوان کرد: بر این اساس اجرای پروژه های زیرساختی از برنامه هایی است که مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر به طور ویژ ه ای بر انجام آن تاکید و اهتمام دارد. وی با اشاره به انجام عملیات زیرساختی و زیربنایی معابر سطح منطقه 2 بیان کرد: شهرداری منطقه در سال جاری برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است. مساعد در ادامه به اجرای طرح های زیباسازی و مبلمان شهری در این منطقه اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 2 می باشد که برای انجام آن 250 میلیون تومان هزینه شده است. فکورزاده، معاون خدمات شهری وعمران، خسروزاده رئیس خدمات شهری، شریفی رئیس عمران، جوانبخت، مسئول ترافیک، مدیر روستا مسئول امورشهری، خلقت دوست سرپرست روابط عمومی در این بازدید سید رضا مساعد، مدیر منطقه شهرداری کرج را همراهی کردند.
در این بازدید مسئولان از محله های مختلف منطقه و پروژه های عمرانی در دست احداث بازدید کردند که طی آن مراحل جدولگذاری، آسفالت و ایجاد فضای سبز همچنین روند پیاده روسازی بلوار زکریا مورد ارزیابی قرار گرفت. بهبود مشکلات ورفع نواقص جزئی اجرای پروژه به صورت دستور عمل اجرایی در اولویت برنامه های شهرداری این منطقه قرا گرفت. در ادامه، فاز یک و دو پارک شهید قنبری که در مراحله پایانی اجرا می باشد، بازدید شد که در این خصوص دستور تبدیل بخشی از ورودی پارک به فضای سبز نیز داده شد.
از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این پارک شامل پاکسازی نخاله و زباله از کوچه مجاور این پارک اقدام نمی باشد.

شهرک بنفشه و خیابان ها ومعابر این منطقه، میدان شهید فهمیده وخیابان های اطراف آن، خیابان طالقانی جنوبی حد فاصل چهارراه کارخانه قند تا میدان امام حسین (ع) نیز با حضو ر مسئولین منطقه 2 بازدید و دستور لازم در خصوص مرتفع کردن نواقص مشهود در نبش کوچه نمازی ، چیدمان جداول براساس عقب نشینی های لازم و پیش بینی شده صادر شد.

مسطح سازی پیاده روها و تاکید بر همسطح سازی کوچه ها با شیب مناسب نسبت به خیابان های اصلی از دیگر دستوارت این بازدید بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود