29 دی 1393
شماره خبر: 135924

12 هزار میلیارد ریال مبلغ متمم پیشنهادی شهرداری به شورای شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

12 هزار میلیارد ریال مبلغ متمم پیشنهادی شهرداری به شورای شهر


معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج از ارائه متمم بودجه شهرداری به شورا در ابتدای ماه جاری خبر داد و مبلغ این متمم پیشنهادی که از هفته جاری در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر آغاز شده است را بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
بهروز آقامحمدی اظهار داشت: برای رسیدن به رقم مورد نظر در متمم پیشنهادی، جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مسئولان برگزار شد و نظرات و پیشنهادات واحدها و حوزه های مختلف شهرداری در این زمینه جمع آوری شده، مورد بررسی قرار گرفت. آقامحمدی زمان تخصیص یافته به منظور این هم افزایی و دریافت نظرات و پیشنهادات در شهرداری را یک ماه ذکر کرد و ادامه داد: متمم پیشنهادی منابع و مصارف (بودجه) سال 93 این شهرداری که بالغ بر دوازده هزار میلیارد ریال می باشد در تاریخ اول دی ماه جهت بررسی و تایید به شورای اسلامی شهر کرج ارائه شد. وی با تاکید بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کاهش هزینه ها و صرفه جویی در اعتبارات دستگاه ها اشاره کرد و تهیه این متمم را با تکیه بر معیارهای مذکور دانست. معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج اضافه کرد: نظام اقتصادی صحیح، زمانی در یک دستگاه به جریان می افتد که همه ابعاد و بخش های آن به طور دقیق رصد شده و برنامه های مفصلی بر اساس داده های موجود تعریف شده باشد. وی ارائه متمم بودجه در حالت عمومی را برگرفته از سه وضعیت دانست و تصریح کرد: گاه با افزایش هزینه ها نسبت به هزینه های پیش بینی شده در اعتبارات سال مواجه هستیم که برای تامین این بخش مازاد، نیازمند اختصاص اعتباراتی در قالب متمم بودجه خواهیم بود. به گفته آقامحمدی، در مواردی نیز کسری بودجه یا رونق اقتصادی پیش بینی نشده، تهیه متمم بودجه را در دستگاه های مختلف ضروری می سازد.
این مسئول، متمم تهیه شده را مشتمل بر موارد متعدد مورد نیاز در مدیریت شهری برای مدت باقی مانده از سال جاری عنوان کرد و افزود: مقرر است شورای اسلامی شهر در کوتاه ترین مدت ممکن، نسبت به بررسی متمم در کمیسیون تلفیق و صحن شورای اسلامی شهر اقدام نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود