7 بهمن 1393
شماره خبر: 136435

اتمام عملیات نازک کاری و آغاز عملیات نما ساختمان مکمل اداری سازمان عمران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام عملیات نازک کاری و آغاز عملیات نما ساختمان مکمل اداری سازمان عمران


مدیر امور اجرایی و نظارت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اتمام عملیات نازک کاری و آغاز عملیات نمای ساختمان مکمل اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خبر داد.
افشین کشاورز با بیان اینکه عملیات اجرایی این ابنیه در مرحله پایانی قرار دارد، افزود: ساختمان مکمل اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به منظور ایجاد فضای کافی براي قسمتهای مختلف اداری و كاركنان این سازمان تعبیه شده که تاسیسات آن ، نصب سقف کاذب و دیوار پوشها 100 درصد انجام شده و نمای آن نیز در دست اقدام است.
وی افزود: پس از انجام طراحي اوليه ساختمان و اجرای فونداسیون و ستون های طبقه همکف و عملیات بتن ریزی سقفهای ساختمان اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، عملیات نصب شیرآلات و کلید و پریز و نصب تاسیسات در دستور کار قرار گرفت که پس از اتمام مراحل مذکور، نازک کاری آن در مرحله اجرایی قرار دارد و در مرحله بعد عملیات نمای ساختمان مکمل اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حال اجراست و در مرحله دوم نیز پس از اتصال دو ساختمان به یکدیگر، بنای اولیه در حال تعمیر و یکسان سازی با ساختمان جدید می باشد. این مسئول در ادامه از دیگر اهداف توسعه ساختمان اداری را ایجاد فضاسازی مناسب جهت ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی سازمان و همچنین تکریم ارباب رجوع و پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان عنوان کرد. کشاورز با بیان اینکه این پروژه در محوطه این سازمان در حال اجرا است، اظهار داشت: این طرح در قالب چهار طبقه و یک سالن همایش است که با اجرای این پروژه فضای اداری سازمان به دو هزار متر مربع افزایش یافته است. وی در ادامه افزود: میزان اعتباری که برای احداث این ساختمان در نظر گرفته شده در دو بخش تعریف شده است. مدیر امور اجرایی و نظارت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در این رابطه مقرر شده که اعتبار اولیه آن از طریق شهرداری مرکز تامین و مابقی هزینه ها از محل درآمدهای سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج تهیه و تامین شود. این مسئول در پایان یادآور شد: این پروژه به صورت امانی- پیمانی در محوطه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود