7 بهمن 1393
شماره خبر: 136481

91 پرسنل بازنشسته سازمان آتش نشانی کرج تقدیر می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

91 پرسنل بازنشسته سازمان آتش نشانی کرج تقدیر می شوند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تقدیر 91 پرسنل بازنشسته این سازمان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) خبر داد.
سهراب شهبانی با اشاره به اینکه خانواده آتش نشانان نیز در شغل آنان سهیم هستند، و صدمات جسمی و روحی هر آتش نشان به روحیه خانواده این افراد هم وارد می شود، بر توجه به شأن این افراد تاکید کرد و گفت: آتش نشانانی که از سال 86 بازنشسته شده اند و تا کنون از آنها تقدیر شایسته ای نشده، میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.
این مسئول زمان برگزاری مراسم مذکور را چهارشنبه، هشتم بهمن ماه جاری بیان کرد و با اشاره به اینکه این مراسم در باشگاه میلاد شهرداری کرج واقع بلوار ماهان، روبروی استانداری البرز برگزار می شود، ساعت برگزاری جشن را 15 تا 17 بعد از ظهر اعلام کرد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، با اشاره به حساسیت بالای شغل آتش نشانی، ایثارگری و ازخودگذشتگی را از ویژگی های اصلی کارکنان این سازمان ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه این افراد مشتاقانه دل به حادثه می سپارند، شایسته تقدیر هستند. شهبانی در ادامه سخنان خود و با بیان اینکه تقدیر از این پرسنل فداکار و زحمت کش علاوه بر احترام به آنان موجب انگیزه سازی درون سازمانی برای پرسنل جدیدالاستخدام نیز می شود، اظهار داشت: این تقدیر به صورت معنوی و فرهنگی صورت می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود