9 بهمن 1393
شماره خبر: 136605

ستاد استقبال از بهار در منطقه 9 شهرداری کرج آغاز بکار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ستاد استقبال از بهار در منطقه 9 شهرداری کرج آغاز بکار کرد


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از آغاز بکار ستاد استقبال از بهار در این منطقه با رویکرد شهروند مداری و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: طرح استقبال از بهار در قالب بهسازی و مرمت آسفالت معابر، رنگ آمیزی جداول و آماده سازی بوستان های شهری در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری منطقه 9 کرج قرار گرفته است. این مسئول شهری افزود: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، نخاله برداری، رنگ آمیزی خط کشی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه هایی است که در این طرح اجرایی می شود. سعیدی کیا اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان های سطح شهر از جمله مکان هایی است که هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران می باشند، رفع مشکلات این بوستان ها از جمله مشکلات سرویس های بهداشتی، نظافت، رنگ آمیزی وسایل بازی کودکان در پارک بوستان جهان و تامین روشنایی پارک ها در قالب طرح استقبال از بهار درمنطقه انجام می شود. وی همچنین از نصب تابلو اسامی خیابانها و معابر اصلی در سطح منطقه خبر داد و گفت: نظافت و شستشوی خیابان ها و لایروبی کانال های سطح شهر نیز از دیگر اقدامات و برنامه های در دست اقدام منطقه 9 شهرداری کرج برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: برپایی سفره هفت سین، نصب بنر خیر مقدم به مسافران نوروزی و همچنین پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه سال جدید است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود