1 آبان 1391
شماره خبر: 13691

جدول گذاری در زیر پل جانبازان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جدول گذاری در زیر پل جانبازان

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای پروژه های جدول گذاری زیر پل جانبازان و پیاده روسازی در خیابان برغان این منطقه خبر داد.
حسن مدیرروستا از اجرای پروژه پیاده روسازی خیابان برغان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه هم اکنون دارای سرعت و پیشرفت فیزیکی 25 درصدي است. وی افزود: اجرای این پروژه و بهره برداری از آن تا پایان نیمه دوم آبان ماه سال جاری به طول خواهد انجامید. این مسئول هدف از اجرای این پروژه را همسطح سازی معبر پیاده رو، ساماندهی، سهولت و تسریع در تردد ایمن شهروندان و مشکلاتی که تاکنون در این خصوص به محدوده عابرین تحمیل می شد، اعلام کرد.
اجرای پروژه جدول گذاری و كانیوا زیر پل جانبازان
مدیرروستا در ادامه از اجرای پروژه جدول گذاری و کانیوا زیر پل جانبازان در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: به منظور اجرای فعالیت های عمرانی و رفاهی در سطح منطقه و ارائه خدمات در راستای توسعه آبادانی، عملیات پروژه جدول گذاری و کانیوا در زیر پل جانبازان آغاز شده است. مدیر منطقه یک شهرداری کرج یادآور شد: اجرای این پروژه از 26 مهرماه سال جاری آغاز شده و تا 10 روز نیز ادامه دارد.
اتمام عملیات ایجاد فضای سبز حاشیه پل جانبازان و سه راه عظیمیه
وی در ادامه از اتمام عملیات ایجاد فضای سبز حاشیه پل جانبازان و سه راه عظیمیه خبر داد و اظهار داشت: عمليات فضاي سبز فاز حاشیه پل جانبازان و سه راه عظیمیه به مساحت هزار و 497 متر مربع چمن و خاکریزی 800 مترمکعب و نخاله برداری 150 مترمکعب به همراه 10 نفر نیروی کارگری در مدت 16 روز به پایان رسید. این مسئول افزود: در عمليات تسطيح و رگلاژ این پروژه، كاشت هزار و 310 متر مربع گل کاری، كاشت 28 مترمربع انواع گل فصلي و 26 مترمربع گل فصلی ثابت پوششی و كاشت 28 اصله چنار، 9 اصله بیدتوت مجنون، هشت اصله سرو مجنون و سه اصله سدروس انجام گرفت.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود