18 بهمن 1393
شماره خبر: 137192

ناظران محلی بر عملکرد پیمانکاران نظارت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ناظران محلی بر عملکرد پیمانکاران نظارت می کنند


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تغییر روند نظارت ها بر فعالیت پیمانکاران شهرداری خبر داد و گفت: بخشی از رضایت خدمات شهری کرج از فعالیت پیمانکاران در حوزه خدمات شهر، منوط به رضایت و تایید ناظران محلی یا 137 یاران است.
حسن مدیرروستا با اعلام این خبر از شدت یافتن فعالیت ناظرین محلی در مناطق مختلف شهرداری این شهر خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه ارتباطی 137 سبب تقویت کانال های ارتباطی شهروندان با شهرداری و معرفی تیمی از شهروندان مسئولیت پذیر شهر به عنوان 137 یاران به مسئولان شهری شد؛ این یکی از برداشت های مطلوب مدیریت شهری در حوزه اجتماعی است. مدیرروستا اظهار داشت: در زمان فعالیت سامانه 137، عده ای از افراد که بیش از دیگر شهروندان نسبت به رویدادهای محیط پیرامون خود حساس بوده و از مسئولیت پذیری اجتماعی بیشتری برخوردار بودند، به شهرداری معرفی شدند. در این میان مسئولان سامانه کوشیدند با تهیه لیستی از این افراد، ارتباطات این گروه را با شهر و شهرداری تقویت نموده و از این فرصت برای ارتقای شهر بهره گیری نمایند. وی بیان داشت: بر این اساس با دعوت از 137 یاران به عنوان قدرتمندترین، حساس ترین و به روزترین قشر از ناظران محلی، این افراد را گرد هم آورده و مسئولیت های اجتماعی مجدد به آنان گوشزد شد تا بتوانند با اشراف بیشتری بر قوانین و اصول شهری، بر رخدادهای حوزه شهری در این نقطه از جغرافیای استان البرز نظارت داشته باشند. به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرج، در پی استقبال و حمایت 137 یاران از تلاش های شهرداری در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی، این معاونت بر آن شد بخشی از وظیفه نظارتی خود را در موضوع عملکرد پیمانکاران، به ناظران محلی که همان 137 یاران به شمار می آیند، واگذار نماید. این مسئول اضافه کرد: بر این اساس بخشی از اعلام رضایت یا عدم رضایت خدمات شهری از پیمانکاران در این حوزه، منوط به تایید عملکرد پیمانکاران از سوی ناظران محلی است.
مدیرروستا بیان داشت: طبق این نحوه عملکرد جدید، مقرر شده است نتیجه بررسی ناظران محلی از عملکرد پیمانکار با گزارش پیمانکار تطبیق داده شود؛ در صورت عدم تطابق با گزارش واصله، پیمانکار جریمه خواهد شد. وی بر اجرای این روند تاکید و خاطرنشان کرد: 137 یاران یا ناظران محلی به عنوان یکی از ناظران و بازرسان امین شهرداری می توانند تاثیری بسیار مطلوب بر افزایش کیفیت و نحوه خدمات رسانی داشته و ضمن این امر، به بررسی مشکلات و ضعف های موجود در این بخش ها بپردازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود