18 بهمن 1393
شماره خبر: 137200

احداث فاز 2 پارک سهروردی در منطقه 9 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث فاز 2 پارک سهروردی در منطقه 9 کرج


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از احداث فاز 2 پارک سهروردی در این منطقه خبر داد و گفت: احداث این پروژه عمرانی از برنامه های مهم و اولویت داری است که سال آینده در منطقه اجرایی می شود.
عباس سعیدی کیا شامگاه دیروز در جمع نمازگزاران مسجد این منطقه عنوان کرد: فاز 2 پارک سهروردی در راستای توسعه سرانه فضای سبز و تفریحی منطقه، همچنین به منظور فراهم آوردن زمینه های مساعد برای ایجاد علاقه بین جوانان و نوجوانان به ورزش اجرایی می شود؛ از بخش های در نظر گرفته شده برای این پارک نصب لوازم ورزشی است.
وی از دیگر برنامه های شهرداری منطقه برای سال آتی را نصب دو پل عابر پیاده در بلوار نبوت ذکر و عنوان کرد: بهسازی پارک فیروزبخت نیز در برنامه منطقه قرار گرفته است؛ ضمن آنکه سال آینده عملیات روکش آسفالت معابر باقیمانده منطقه به اتمام می رسد. این مسئول با اشاره به اجرای طرح های زیباسازی همچون نورپردازی بلوار نبوت و شهید فهمیده همچنین زیرگذر شهدای دانش آموز، بیان کرد: از دیگر برنامه های قابل اجرای سال 94 اجرای عملیات اصلاح هندسی خیابان کلکسیون می باشد؛ در برنامه های سال آتی منطقه 9 شهرداری کرج یکپارچه سازی و اجرای باغچه و فضای سبز پیاده روهای بلوار فهمیده، موسیوند، ابوسعید و ... نیز پیش بینی شده است که بر اساس اولویت ها انجام می شود.
سعیدی کیا، یاد آور شد: از محوری ترین اقداماتی که سال آینده در منطقه انجام خواهد شد، جمع آوری نهرهای قدیمی و بهسازی معابر باقیمانده در محلات دولت آباد به شرط همکاری سازمان فاضلاب است.
تشریح اقدامات عمرانی منطقه 9 شهرداری کرج در سال جاری
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه با یادآوری اقدامات عمرانی، ترافیکی، فضای سبز و زیباسازی انجام شده توسط منطقه 9 شهرداری کرج در محدوده دولت آباد، عنوان کرد: این اقدامات شامل تکمیل و راه اندازی زیرگذر شهدای دانش آموز پس از چندین سال و چند ماه زودتر از موعد مقرر، پیاده رو سازی، بهسازی معابر، احداث بیش از 13 هزار مترمربع فضای سبز و زیباسازی اطراف پروژه زیرگذر دانش آموز است. سعیدی کیا با یادآوری اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت کامل بلوار نبوت و بلوار شهید فهمیده و همچنین انجام این عملیات در 20 خیابان و کوچه در دولت آباد، عنوان کرد: این عملیات به متراژ 40 هزار متر مربع در مناطق عنوان شده، اجرایی شد. وی، جدول گذاری، لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در بلوار نبوت و خیابانهای منطقه به متراژ دو هزار متر طول، بازسازی پارک سهروردی (کلکسیون) تکمیل پارک شهید حیدرخانی و نصب لوازم ورزشی و مبلمان شهری را از جمله اقدامات صورت گرفته طی سال جاری ذکر کرد و افزود: بهسازی پارک شهیدان بیگی و تعویض لوازم بازی کودکان، اجرای شبکه آبیاری قطره ای به طول پنج هزار متر و حذف لوله کشی آب شهری و شرب، همچنین اجرای لوله کشی آب خام در سیستم آبیاری از دیگر اقدامات صورت گرفته منطقه طی یکسال گذشته بوده است. سعیدی کیا خاطرنشان کرد: کاشت 600 اصله درخت و نهال در معابر و هرس درختان، احداث دو پل هوایی عابر پیاده در دو طرف زیرگذر شهدای دانش آموز که در حال نصب است، آسفالت محوطه مدارس و گلکاری و زیباسازی مدارس و اجرای عملیات عمرانی و فضای سبز و فرهنگی در مساجد منطقه از دیگر این اقدامات می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود