19 بهمن 1393
شماره خبر: 137280

مدیرروستا: قابلیت اجرای پروژه های كلان و فراشهری در سازمان پاركها وجود دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیرروستا: قابلیت اجرای پروژه های كلان و فراشهری در سازمان پاركها وجود دارد


رئیس هیئت مدیره سازمان پارکها و معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به وجود بدنه کارشناسی و تخصصی در سازمان پارکها گفت: هم اکنون قابلیت اجرای پروژه های کلان و فراشهری در این سازمان وجود دارد که باید در سال 94 به این مهم توجه اساسی و ویژه شود.
حسن مدیرروستا با اشاره به افتتاح جهادی پروژه های فضای سبز کرج اظهار داشت: مقوله شهرنشینی و زندگی ایده آل شهری با ایجاد گسترده ترین دستاورده های بشری به طور اجتناب ناپذیری در معرض برخی تهدیدها از جمله کاهش فضاهای طبیعی، افزایش و تنوع وسایل نقلیه و به تبع آن افزایش آلودگی های زیست محیطی و بروز ناآرامی های روحی پنهان و آشکار افراد قرار می گیرد. وی افزود: بر این اساس آنچه در حوزه وظایف مدیریت شهری قرار می گیرد، تلاش برای توسعه فضاهای طبیعی و سبز شهری با هدف ایجاد شادابی و نشاط شهروندی است. این مسئول عنوان کرد: در این میان پارکها به عنوان بخش جاندار محیط شهری مکمل ساختارهای بی جان شهر می شوند و قادرند تاثیرات منفی حاصل از رونق سخت افزای مبلمان شهری در قالب تمدن زندگی شهری را تعدیل کند.
ارائه خدمات مطلوب و تامین نیاز شهروندان در حوزه فضای سبز اولویت اصلی سازمان پارکها است
مدیروستا ادامه داد: اجرای پروژه های مختلف از جمله کمربند سبز و جنگل کاری باغستان، بهسازی و بازسازی پارکهای جهان نما و چمران و ... در راستای ارتقای سطح سبزینگی شهر و افزایش سرانه فضای سبز موجود و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این حوزه و تامین نیاز آنها از جمله اهداف و اولویتهای سازمان پارکها است. معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: امید می رود با افزایش و گسترش فضای سبز و اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر کرج بتوانیم زمینه نشاط و شادابی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آوریم. وی با اشاره به اینکه سازمان پارکها قابلیت اجرای پروژه های کلان و فراشهری را دارد، خواستار توجه به این مهم شد و تاکید کرد: نظر شهردار کرج نیز در این زمینه مساعد است و انتظار می رود که در سال آینده شاهد اجرای پروژه های مشارکتی کلان و شهری بزرگ از سوی این سازمان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود