21 بهمن 1393
شماره خبر: 137423

حمایت اعضای شورا برای مصوبات فضای سبز ستودنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حمایت اعضای شورا برای مصوبات فضای سبز ستودنی است


شهردار کلانشهر کرج، حمایت اعضای شورای شهر برای تصویب لوایح فضای سبز این کلانشهر را ستود و گفت: مدیریت شهری با اجرای پروژه های مختلف در پی افزایش رضایت شهروندان است.
علی ترکاشوند بعدازظهر امروز در مراسم بازدید از 7 پروژه فضای سبز کرج که به صورت متمرکز در پارک شهید چمران انجام شد، به اجرای پروژه های بازسازی و بهسازی پارکهای جهان نما و شهید چمران اشاره و اعلام کرد: با اجرای این دو پروژه، فضای سبز کرج جان دوباره گرفت و توانستیم دو پارک بزرگ و حیاتی این کلانشهر را حفظ کنیم. این مسئول اضافه کرد: اجرای پروژه کمربند سبز در شمال غرب کرج به کاهش آلودگی این کلانشهر می انجامد که مهم ترین پیامد است و می تواند زمینه رضایت شهروندان را فراهم آورد.
وی در ادامه به اختصاص فاز به فاز اراضی برای اجرای طرح کمربند سبز کرج اشاره کرد و افزود: هم اکنون بیش از 50 هزار چاله استاندارد برای کاشت درخت در اراضی باغستان از سوی سازمان پارکها ایجاد شده تا جنگل کاری در 100 هکتار اختصاصی طی مرحله اول، محقق شود. ترکاشوند با اشاره به کم نظیر بودن اجرای پروژه کمربند سبز کرج خاطرنشان کرد: در واقع هم اکنون این پروژه روند مثبت و مطلوبی دارد و تا پایان سال مدیریت شهری می تواند اقدامات ویژه ای را برای افزایش رضایت شهروندان و ارائه گزارش عملکرد به آنها در این اراضی انجام دهد. شهردار کلانشهر کرج با تشکر از حمایتها و تعامل رئیس و اعضای شورای شهر در زمینه تصویب لوایح و موافقت با اجرای طرح ها در حوزه مدیریت شهری به خصوص فضای سبز گفت: به طور قطع با استمرار و افزایش همدلی ها شاهد توسعه همه جانبه کلانشهر کرج در آینده ای نه چندان دور هستیم. این مسئول خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: هم اکنون مدیریت شهری کرج آمادگی همکاری با این اداره کل در حوزه ورزشی نظیر تجلیل از قهرمانان، حمایت از هیئتهای ورزشی، احداث و راه اندازی اماکن ورزشی و ... را دارد. وی ادامه داد: امسال مدیریت شهری کرج با بیش از 100 پروژه بزرگ و کوچک به استقبال سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می رود که امید است میزان رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده افزایش یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود